با بررسی اجمالی در خانواده ها و جامعه اساسی ترین نیاز فرزندان، دوست داشتن بی قید و شرط، احترام به دیدگاه و نظرات، پذیرش وی از سوی اعضای خانواده، مشورت و اعتماد، بازی، همدلی و همراهی است.
کد خبر: ۵۶۲۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۵ 06 February 2018

به گزارش تابناک مازندران،  همزمان با ایام فاطمیه در دهه فجر، همایش شوق_مادری در بابلسر برگزار شد.

عضو کمیسیون فرهنگی خواستار تشکیل اتاق فکر بانوان فرهیخته شد
 


بر اساس این گزارش . فاطمه بهار،عضو کمیسیون فرهنگی شورا در این مراسم که با استقبال خوب بانوان مواجه گشت، با بیان اینکه خداوند رسالت بزرگ و شیرین مادری را بر عهده ما نهاد، تصریح کرد: مادران ما باید عاشقانه و عارفانه در تربیت فرزندان خود کوشا باشند.

وی افزودند: مادر از نگاه فرزند یعنی شاهکار خلقت و کوه استقامت و وجود او فقط عشق، امید، هستی، صبوری، وفا و صفا می بیند.

فاطمه بهار با اشاره به نیازهای فرزندان در خانواده و جامعه، گفت:با بررسی اجمالی در خانواده ها و جامعه اساسی ترین نیاز فرزندان، دوست داشتن بی قید و شرط، احترام به دیدگاه و نظرات، پذیرش وی از سوی اعضای خانواده، مشورت و اعتماد، بازی، همدلی و همراهی است.

ایشان در بخش دیگر سخنانش به مهارت هاي لازم برای مادران درامر تربیت فرزندان اشاره نمودند: مهارت در خودشناسی، سخنوری، نشست و برخاست، کنترل خشم و راز داری، که باید با تمرین و دانش افزایی این مهارت ها را تقویت نمود.

فاطمه بهار، مادران را عامل مهم در تقویت اعتماد به نفس فرزندان دانست و گفت: به حمدالله پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، خانواده ها فرزندان خود را براساس فرهنگ مبین اسلام، عشق و شهادت، معرفت و گذشت، صبر و ایثار در وجودشان، پرورش می دهند.

ایشان با تاکید بر تقویت امور فرهنگی برای آموزش خانواده ها، خواستار تشکیل اتاق فکری از بانوان فرهیخته بابلسر شد و افزود: این اتاق جهت تقویت تحکیم بنیان خانواده و راهکار های اثر بخش برای تربیت فرزندان و پیشگیری از کاهش آسیب های اجتماعی کودکان و نوجوانان تشکیل گردد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار