18طرح امروز ۱۸ بهمن ماه در شهر‌های مازندران به بهره برداری می‌ رسد که از این تعداد ۵ طرح در شهرستان جویبار شامل گلخانه شهرداری، بازگشایی خیابان مسکن مهر، آسفالت خیابان شهیدان مدانلو و خانه بهداشت روستای قادی محله به بهره برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۵۶۳۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷ 07 February 2018

به گزارش تابناک : 18طرح امروز ۱۸ بهمن ماه در شهر‌های مازندران به بهره برداری می‌ رسد که از این تعداد ۵۵ طرح در شهرستان جویبار شامل گلخانه شهرداری، بازگشایی خیابان مسکن مهر، آسفالت خیابان شهیدان مدانلو و خانه بهداشت روستای قادی محله به بهره برداری خواهد رسید.

در بخش مرکزی شهرستان ساری نیز ۷ طرح از جمله پل روستای خرم آباد با اعتبار ۷۵۰۰ میلیون ریال، آسفالت روستای تاشکوه سفلی آسفالت به متراژ ۸۰۰ متر با اعتبار ۱۱۸۰ میلیون ریال، آسفالت به متراژ ۱۰۰۰ متر روستای انارجار با اعتبار ۱۴۴۰ میلیون ریال، ساختمان دهیاری گنجیاب علیا با اعتبار ۶۰۰ میلیون ریال، ساختمان دهیاری سرکاج با اعتبار ۱۵۰۰ میلیون ریال، ساختمان دهیاری نصرت آباد با اعتبار ۱۱۰۰ میلیون ریال و باجه ویژه نابینایان در بانک ملی مرکزی ساری به بهره برداری رسید و در همین روز مراسم کلنگ زنی اورژانس گلندرود انجام می‌ شود.

از دیگر طرح‌ ها در شهرستان عباس آباد دیواره سازی روستای سرتاکرات بخش مرکزی با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی، خانه بوم گردی در روستای سی بن بخش مرکزی و اعتبار هزینه کرد ملی ۲۵۰ میلیون ریال منابع دولتی و خانه محروم با اعتبار بیش از ۵۰۰۰ میلیون ریال از منابع دولتی و مشارکتی به بهره برداری می‌ رسد.

همچنین تامین آب شهری با اعتبار بیش از ۴۰۰ میلیون تومان، پرورش گوسفند گوشتی روستای پوروا با اعتبار بیش از ۶۵۰ میلیون تومان و یادمان شهداء در روستای کلارودبار با بیش از ۱۲۲ میلیون تومان از توابع هزارجریب شهرستان نکا امروز به بهره برداری می‌ رسد.

 

 

منبع : بسیج 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار