ماموران یگان حفاظت محیط زیست بابل در حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی خود ۶ شکارچی غیرمجاز را به همراه ۶ قبضه سلاح شکاری دستگیر کردند.
کد خبر: ۵۶۴۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹ 10 February 2018

به گزارش تابناک مازندران،  ماموران یگان حفاظت محیط زیست چالوس در پی گزارش دریافتی مبنی بر شکار غیرمجاز با همکاری نیروی انتظامی در بازرسی از یک خودرو در منطقه مرزن آباد از متخلفان ۵ قبضه سلاح شکاری قاچاق کشف و ضبط کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست مازندران بیش از ۱۰۰ رشته دام هوایی و تله پرندگان را جمع آوری کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست بابل در حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی خود ۶ شکارچی غیرمجاز را به همراه ۶ قبضه سلاح شکاری دستگیر کردند.

در ساری نیز ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان در حین گشت و کنترل در مناطق و حاشیه آب بندان‌های میانشاه و سلیمان محله از ۶ شکارچی ۶ قبضه سلاح شکاری کشف وضبط کردند.

در ماموریت دیگر ماموران یگان شهرستان ساری در منطقه تازه آباد سپاه، حسن آباد گهرباران ۳۰ رشته دام هوایی را جمع آوری کردند.

ماموران یگان حفاظت مجیط زیست آمل نیز در حین گشت زنی در منطقه دابودشت (سرخ کلا) چهار قبضه سلاح شکاری و لاشه دو قطعه پرنده از ۴ شکارچی غیرمجاز کشف وضبط و ۲۰ رشته دام هوایی را جمع آوری و ۶ جایگاه واستقرار شکارچیان را تخریب ودوقطعه چنگر و مرغابی گرفتار در دام هوایی را رهاسازی کردند.

همچنین ماموران یگان حفاظت محیط زیست آمل درحوزه استحفاظی از دو شکارچی غیرمجاز ۲ قبضه سلاح شکاری، یک رشته تور ماهیگیری و دو دستگاه لانسر کشف و ضبط شد.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست بابلسر در حین گشت و کنترل درآیش تازه آباد (بابلسر) و عزیزک (بهنمیر) ۲۰ رشته دام هوایی را جمع آوری کردند.

طی عملیات مشترک شبانه مامورین یگان حفاظت محیط زیست گلوگاه وماموران یگان اداره کل و بهشهر در داخل تالاب میانکاله ۴ قبضه سلاح شکاری به همراه ۳۹ قطعه چنگر ودو دستکاه قایق موتوری از چهار متخلف کشف وضبط شد.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست بهشهر درحین گشت وکنترل در منطقه هزارجریب بهشهراز یک شکارچی غیرمجاز یک قبضه سلاح شکاری کشف وضبط کردند.

همچنین در ماموریت دیگری ۵ رشته دام هوایی و ۲۰ عددتله زنده گیری پرنده را جمع آوری و یک قطعه حواصیل گرفتار در دام هوایی را رهاسازی کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست گلوگاه درطی گشت زنی در منطقه هزارجریب از یک شکارچی غیرمجاز یک قبضه سلاح شکاری کشف وضبط کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست محمودآباد در گزارش دریافتی مبنی بر برپایی شب دام در آب بندان‌ های حوزه استحفاظی به محل اعزام و ۱۵ رشته دام هوایی را جمع آوری و تخریب کردند.

همه متخلفان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار