مجمع نمایندگان مازندران روز شنبه در آستانه 22 بهمن با انتشار بیانیه ای مردم این خطه شمال کشور را برای حضور گسترده در راهپیمایی سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فراخواندند.
کد خبر: ۵۶۴۲۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳ 10 February 2018

به گزارش تابناک : مجمع نمایندگان مازندران در بیانیه خود 22 بهمن را به دلیل رهایی ملت از یوغ استکبار ، روز خودباوری و روز نصرت الهی و عید ملی و انقلابی ملت بزرگ ایران نامیدند و تداوم ارزش های این روز را در تجدید میثاق با مقام معظم رهبری دانستند.
دراین بیانیه نوشته شد : بی تردید حضور موثر و نقش مردم دیندار مازندران در پیروزی انقلاب اسلامی فراموش شدنی نیست و مردم انقلابی دیار علویان همچنان برای حفظ دستآوردهای انقلاب اسلامی ثابت قدم است..
مجمع نمایندگان مازندران بار دیگر با دعوت از همه اقشار و آحاد ملت انقلابی ایران بویژه مردم مازندران برای شرکت در راهپیمایی 22بهمن حضور گسترده مردم ایران را در سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی موجب همگرایی ملی و انقلابی و یاس دشمنان بویژه امریکای جهان خوار و اسرائیل غاصب دانستند..
در پایان این بیانیه ، نمایندگان مازندران شکرگزاری از نعمت جمهوری اسلامی را خدمت بی منت و مستمر به مردم فهیم و صبور دانستند و با اذعان به برخی نارسایی در جامعه خود را موظف به محاسبه عملکرد و خدمت جهادی دانستند و از همه قوا ونهادها نیز درخواست کردند تا برای رفع کاستی ها و توسعه عادلانه مناطق و پیگیری مشکلات اقشارمستضعف بویژه جوانان تلاش مضاعف داشته باشند.

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار