پلیس مازندران برای برقراری نظم و امنیت راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه آمادگی کامل دارد.
کد خبر: ۵۶۴۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴ 10 February 2018

به گزارش تابناک : سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به تمهیدات و تدابیر ویژه امنیتی، انتظامی و ترافیکی برای برقراری نظم و امنیت راهپیمایی۲۲ بهمن ماه که همزمان با سراسر کشور در سراسر استان برگزار خواهد شد، گفت: پلیس انقلابی همواره آماده جانفشانی و ایثار در راستای اعتلای این انقلاب است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی و تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و در پیش بودن مراسم سالروز پیروزی انقلاب در ۲۲۲ بهمن ماه، افزود: دهه فجر انقلاب اسلامی سرآغاز طلوع خورشید انقلاب و تبلور شکوه و عظمت نهضتی مبتنی بر تعالیم نبوی در عصر حاضر است.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: سالگرد انقلاب اسلامی فرصت گرانبهایی است تا سلحشوری‌ها و و دلاورمردی‌ های ملت ایران اسلامی و مبارزات مردم آزادی خواه در برابر حاکمیت استبداد و سلطه خارجی یادآوری شود.

سردار میرفیضی ضمن اعلام آمادگی کامل پلیس برای برقراری نظم و امنیت انتظامی و ترافیکی در استان از همه اقشار مختلف مردم شهید پرور و ولایتمدار استان دعوت کرد تا بار دیگر با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲۲ بهمن ماه حمایت همه جانبه خود را از دستاورد‌های انقلاب اسلامی و انزجار خود را از اقدامات ددمنشانه دشمنان نظام و خودفروختگان داخلی اعلام کنند.

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار