معاون وزیر امور خارجه ایران در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن مردم چالوس گفت: نکته مهم‌تر آنکه با گروه‌های تروریستی و قدرت‌های سلطه گر مبارزه خواهد کرد و هیچگاه اجازه تعرض و جسارت به دشمنانی که بخواهند براساس امیال خود که قصد دخالت و زیرسوال بردن شئونات ایران اسلامی را داشته باشند نخواهد داد.
کد خبر: ۵۶۴۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۳ 11 February 2018

به گزارش تابناک مازندران، حضور پرشمار مردم از اقشار مختلف اعم از پیر و جوان و کودک و زن مرد مهم ترین جلوه راهپیمایی سی و نهمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی در استان مازندران بود.


بر اساس این گزارش . عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی امروز در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن مردم چالوس گفت: ایران اسلامی هم اکنون درمیان کشور‌های منطقه بویژه غرب آسیا در اوج اقتداراست و سیاست نظام اسلامی یک سیاست تعاملی و به دنبال صلح، سازش و ثبات در منطقه است.

وی افزود: عزت، غرورملی، استقلال و اعتماد به نفس ملت ایران متاثراز دستاورد‌های انقلاب اسلامی، پایمردی ملت ایران، امام راحل (ره) و رهبری فرزانه بوده است.

معاون وزیر امور خارجه گفت: ملت ایران با گذشت حدود ۴ دهه از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همچنان به اصول، ارزش‌ها و دستاورد‌های این انقلاب پایبند است چرا که شعار انقلاب که استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است در کشور محقق شده است.

عراقچی افزود: روز ۲۲ بهمن در حقیقت پایان دادن به دخالت‌ها و سرپیچی از امیال قدرت‌های زورگو در ایران اسلامی است و برای ملت ایران جای افتخاراست که می‌تواند به طور مستقل عمل کند و در برابر زیاده خواهی دشمنان سرتعظیم فرود نیاورد.

وی گفت: فریاد‌های مرگ برآمریکا ادامه خواهد داشت و راهبرد مرگ بر آمریکا در حقیقت مرگ بر سیاست‌های قدرت طلبی، زیاده خواهی و زورگویی استکبار جهانی است.

معاون وزیر امور خارجه ایران افزود: نکته مهم‌تر آنکه با گروه‌های تروریستی و قدرت‌های سلطه گر مبارزه خواهد کرد و هیچگاه اجازه تعرض و جسارت به دشمنانی که بخواهند براساس امیال خود که قصد دخالت و زیرسوال بردن شئونات ایران اسلامی را داشته باشند نخواهد داد.

عراقچی گفت: خطوط سیاست خارجی نظام اسلامی در زمینه هسته‌ای برای حفظ انقلاب و دستاورد‌های آن بوده است و فریاد‌های وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران بر سروزیر امور خارجه آمریکا برای دفاع از دستاورد‌های انقلاب و حقوق ملت ایران در مذاکرات هسته‌ای را نباید هیچگاه فراموش کنیم.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار