رئیس اداره ایمنی و ترافیک راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از اجرای طرح تردد شماری در محورها با هدف کسب اطلاعات پایه برای برنامه ریزی در بحث نگهداری و ارتقای راهداری خبر داد.
کد خبر: ۵۶۵۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱ 12 February 2018

به گزارش تابناک : ناصر اسدپور اظهار داشت: مازندران به دلیل شرایط طبیعی و جغرافیایی همواره در فصول مختلف سال گردشگران و مسافران بسیاری را از سرتاسر میهن عزیزمان پذیرا بوده ، از این رو محورهای مواصلاتی این استان همواره پرتردد است.

اسدپور خاطرنشان کرد: اقبال و استقبال عموم کاربران جاده ای برای تردد از سطح محورهای مازندران بالاست، از اینرو امیدواریم با برنامه ریزی و تلاش مضاعف بتوانیم جاده هایی ایمن و استاندارد را برای کاربران جاده ای فراهم کنیم.

وی با اشاره به اجرای طرح تردد شماری در محورهای فرعی استان اظهار داشت : طرح مذکور بر اساس دستور العمل ابلاغی از سوی دفتر اداره نگهداری راه های فرعی و روستایی سازمان راهداری کشور  در قالب برپایی ۵۶ ایستگاه و با همکاری و تعامل۱۲۰ نفرهمکاران ادارات تابعه در محورهای مختلف استان به اجرا در آمد.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران عنوان نمود : محورهای فرعی جاده نظامی قائمشهر ، آزادمهر _ آلاشت سوادکوه ، درویش خیل _ فریدونکنار ، عباس آباد _ کلاردشت ، سه راهی تاکام محمد آباد ، دوهزار تنکابن و محور هزار جریب نکا از جمله محورهایی بودند که عملیات تردد شماری در آنها انجام شد.

اسدپور گفت: طرح تردد شماری فرعی در استان در بازده زمانی ۸ ساعته ( ۸ صبح الی ۱۶ عصر ) با شمارش کلیه وسایل نقلیه عبوری به استثناء موتور سیکلت انجام پذیرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار