در اکثر محورهای استان‌های خراسان رضوی، گلستان،‌گیلان، اردبیل،‌مازندران، همدان، قزوین، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی بارش باران دیده می‌شود. همچنین این وضعیت در محورهای قیدار-ابهر و زنجان-میانه در استان زنجان و محورهای سقز-بوکان و سقز-سردشت در استان کردستان دیده می‌شود.
کد خبر: ۵۶۵۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳ 13 February 2018

به گزارش تابناک : سرهنگ نادر رحمانی در مورد آخرین وضعیت جوی راه‌های کشور اظهار کرد: در حال حاضر بارش برف را تنها در گردنه صائین بلاق در استان آذربایجان غربی شاهد هستیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با اشاره به بارش باران در برخی محورها گفت: در اکثر محورهای استان‌های خراسان رضوی، گلستان،‌گیلان، اردبیل،‌مازندران، همدان، قزوین، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی بارش باران دیده می‌شود. همچنین این وضعیت در محورهای قیدار-ابهر و زنجان-میانه در استان زنجان و محورهای سقز-بوکان و سقز-سردشت در استان کردستان دیده می‌شود.

وی در مورد ترافیک ورودی‌های تهران نیز گفت: ترافیک در محدوده کلاک به گرمدره نیمه‌سنگین است و محورهای قم-تهران،‌پاکدشت-تهران، شهریار-تهران، ساوه-تهران پرحجم است.

سرهنگ رحمانی همچنین گفت: با توجه به اینکه احتمال می‌رود امروز و خصوصا فردا محورهای هراز، چالوس و فیروزکوه با برف و کولاک همراه باشند،‌ رانندگان برای سفر در این محورها حتما تجهیزات ایمنی و زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

 

 

 

منبع : ایسنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار