رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمالی همزمان با روزهای پایانی هفته را اعلام کرد.
کد خبر: ۵۶۶۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹ 14 February 2018

به گزارش تابناک : سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در برخی محورهای مواصلاتی شمال کشور اظهار کرد:‌ بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده محدودیت‌هایی در سه محور کرج چالوس، هراز و فیروزکوه اعمال می‌شود و این محدودیت‌ها تا پایان روز جمعه ادامه خواهد داشت.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: از دقایقی دیگر و از ساعت 12 امروز (چهارشنبه 25 بهمن) تردد موتور سیکلت از سه محور شمالی مذکور و همچنین محورهای تهران-سمنان-مشهد در هر دو مسیر رفت و برگشت ممنوع است و این ممنوعیت تا ساعت 6 صبح روز شنبه ادامه خواهد داشت.

ممنوعیت‌های تردد در جاده چالوس

وی با اشاره به ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی در محور کرج چالوس گفت: به دنبال تصمیمات اتخاذ شده تردد انواع تریلر, کامیون و کامیونت از محور کرج-چالوس ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24 روز جمعه 27 بهمن ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع خواهد بود؛ این در حالی است که با اعلام مامورین پلیس راه در محل, تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا پایان روز جمعه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

محدودیت‌های تردد در جاده هراز

رحمانی با تاکید بر ممنوعیت تردد هرگونه تریلر از محور هراز اضافه کرد: تردد هرگونه کامیون‌ و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 امروز (چهارشنبه) تا ساعت 24 و همچنین از ساعت 8 صبح تا 24 روزهای پنجشنبه و جمعه 26 و 27 بهمن ممنوع است.

ممنوعیت تردد در محور فیروزکوه

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در خصوص ممنوعیت تردد پایانی هفته در محور فیروزکوه نیز گفت: تردد تمامی تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی 24 روز جمعه در این محور و در هر دو مسیر رفت و برگشت از تهران به قائمشهر ممنوع خواهد بود.

وی در پایان از مسافران خواست تا با توجه به تغییرات جوی در روزهای پنجشنبه و جمعه، حتماً برای تردد در مسیرهای کوهستانی و برفگیر، زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار