تیم شهرداری تبریز با شکست تیم کاله مازندران در مرحله حذفی رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور، به ماجراجویی شاگردان جوان ' بهروز عطایی' خاتمه داد.
کد خبر: ۵۶۶۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴ 15 February 2018

به گزارش تابناک : دیدار برگشت مرحله نخست پلی آف مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور چهارشنبه شب با مصاف تیم های کاله مازندران و شهرداری تبریز در سالن ورزشی پیامبر اعظم آمل ادامه یافت ، دیداری که طی آن تیم میهمان با نتیجه 3 بر 2 موفق به شکست کاله مازندران شد.
تیم میزبان در دیدار که یکصد و چهلمین مسابقه امسال لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور بود در ست های اول ، دوم و پنجم با امتیازهای ( 25 بر 23 ) ، ( 25 بر 21 ) و ( 15 بر 13 ) تیم کاله مازندران را شکست داد.
شاگردان بهروز عطایی در تیم کاله مازندران که در این دیدار از حمایت حدود سه هزار تماشاگر آملی بهره مند بودند، در ست های سوم و چهارم با امتیازهای( 25 بر 23 )و( 25 بر 20 )مقابل میهمان خود به پیروزی رسیدند ، اما نتوانستند در ست پنجم این مسابقه برابر بازیکنان ملی پوش و با تجربه شهرداری تا پایان کار مقاومت کنند.
شاگردان عادل بناکار در تیم شهرداری تبریز در بازی رفت که هفته گذشته در تبریز برگزار شده بود، با نتیجه 3 بر 1 کاله را شکست داده بودند و با پیروزی 3 بر 2 در دومین مسابقه و مجموع دو پیروزی برابر کاله به مرحله نیمه نهایی این مسابقات صعود کردند.
کاله مازندران هم برای سومین سال متوالی به واسطه جوانگرایی و حضور بازیکنان بومی و جذب نکردن بازیکنان ملی پوش، از رسیدن به جمع 4 تیم پایانی لیگ بازماند.
حمید راهجردیان و احمد سرمست داوران اول و دوم این مسابقه بودند. احمد بندری و اسماعیل صباغ نیز به عنوان ناظران سازمان لیگ و کمیته داروان، نظارت بر این مسابقه را بر عهده داشتند.
در مرحله نیمه نهایی تیم های بانک سرمایه و پیکان تهران به مصاف یکدیگر می روند و تیم شهرداری تبریز نیز با خاتم اردکان رو به رو خواهد شد.
تیم های برنده این مرحله که به صورت دو برد از سه مسابقه برگزار می شود، به دیدار نهایی لیگ برتر راه می یابند و تیم های بازنده راهی دیدار رده بندی خواهند شد.
تیم کاله مازندران در یک دهه حضور خود در این مسابقات دو بار قهرمانی در لیگ برتر، قهرمانی جام باشگاه های آسیا و حضور در جام باشگاههای جهان را در کارنامه دارد.

 

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار