با حضور معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، دو باب هتل 2 و 3 ستاره در شهرستان رامسر در غرب استان مازندران افتتاح شد.
کد خبر: ۵۶۷۲۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹ 17 February 2018

به گزارش تابناک : رئیس اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری شهرستان رامسر در حاشیه افتتاح این هتل ها گفت : هتل سه ستاره در زمینی به مساحت 980 متر مربع و با سرمایه 20 میلیارد تومان احداث شده است.
حسین متاجی افزود : این هتل دارای سه هزار و 154 متر مربع زیربنا بنا و 36 واحد اقامتی در هشت طبقه است که با بهره برداری از آن برای 16 نفر شغل ایجاد شده است.
وی گفت : هتل دو ستاره هم در زمینی به مساحت سه هزار و 500 متر مربع و با سرمایه گذاری 25 میلیارد تومانی احداث شده است که دارای 25 واحد اقامتی در پنج طبقه است و برای 20 نفر شغل مستقیم ایجاد کرده است.
علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری جمعه شب به منظور دیدار با فعالان بخش گردشگری و افتتاح چند پروژه گردشگری به استان مازندران سفر کرده است.
شهرستان 70 هزار نفری رامسر واقع درغرب مازندران به علت برخورداری از جاذبه های طبیعی ، تاریخی و گردشگری منحصربفرد نظیر جنگل ، دریا ، کوه ، جلگه و اماکن اقامتی مانند هتل قدیم ، هتل جدید ، کاخ موزه و آب های گرم معدنی از دیرباز تاکنون به عنوان عروس شهرهای ایران مطرح بوده و به همین خاطر در تمامی روزهای سال بویژه نوروز پذیرای میلیون ها مسافر و گردشگراست.
مازندران سالانه پذیرای بیش از 20 میلیون مسافر و گردشگر است.

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار