رئیس هیأت والیبال آمل با اشاره به درخشش بانوان والیبالیست آملی، گفت: در رده جوانان بانوان آملی نائب شهرمان مازندران شدند همچنین در لیگ والیبال آزاد بزرگسالان هم بانوان به مقام قهرمانی رسیدند.
کد خبر: ۵۶۹۱۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲ 21 February 2018

به گزارش تابناک : مرتضی حق‌شناس در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: والیبال یکی از رشته‌های پرطرفدار و تماشاگرپسند است که در این شهرستان از گذشته‌های دور قدمت دارد.

وی با اشاره به اینکه برای رشد و ارتقای والیبال در آمل تلاش‎های زیادی شده است، افزود: تعداد زیادی از والیبالیست‌های پرورش یافته در آمل امروزه در لیگ برتر کشور برای تیم‌های مختلف بازی می‌کنند و حتی در قالب تیم‌های ملی افتخارآفرین هستند.

رئیس هیأت والیبال آمل با اعلام اینکه در تغییرات جدید هیأت والیبال این شهرستان اعضای اصلی انتصاب شده و مسؤولان کمیته‌ها مشخص شدند، تصریح کرد: هم‌اکنون بیش از 30 کانون ورزش والیبال در بین آقایان و بانوان در این شهرستان فعالیت دارند.

این مسؤول بیان کرد: در زمینه استعدادیابی گام‌های بسیار خوبی در شهرتان آمل برداشته شد و هم‌اکنون در رده‌های مختلف و رده پایه شاهد فعالیت مربیان توانمند و آموزش والیبالیست‌های علاقمند هستند.

حق‌شناس با اشاره به اینکه در این شهرستان بیشترین کلاس مربیگری برگزار می‌شود، یادآور شد: مربیان بزرگی امروزه کار آموزش بازیکنان را برعهده دارند.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین دلایل موفقیت تیم‌های ورزشی حضور حامیان و اسپانسرهای قدرتمند است که امر تیمداری را در دستور کار قرار دارند، ادامه داد: یکی از بزرگترین اقدام هیأت والیبال هدایت و صدور پروانه فعالیت برای کانون‌های والیبال است تا بر اساس دستورالعمل لازم و مصوبات قانونی کار خود را از سر بگیرند.

رئیس هیأت والیبال آمل با اعلام ایجاد سرویس‌دهی مناسب برای شرکت تیم‌ها در مسابقات و علاقه‌مندان در کلاس‌های مختلف، یادآور شد: یکی از مهم‌ترین اهداف‌مان تجلیل از پیشکسوتان است در هفته‌های برگزاری لیگ برتر از آنها قدردانی شده است.

این مسؤول با اشاره به اینکه نگار حسین‌نژاد و کیمیا کیانیان دو بازیکن بانوان رده نوجوانان به تازگی به اردوی تیم ملی دعوت شدند، افزود: هم‌اکنون بیش از 12 کانون والیبال بانوان در این شهرستان فعالیت دارند.

حق‌شناس با اعلام اینکه در تیم امید‌های بانوان آمل در بین شهرهای مختلف استان بدون دادن حتی یک ست قهرمان مسابقات شد، بیان کرد: حدود 10 مربی این شهرستان با مدرک مربیگری ملی و بین‌المللی مشغول آموزش حدود 2 هزار و 800 والیبالیست با کارت بیمه ورزشی هستند.

وی تصریح کرد: از دیگر اقدامات شناسایی اسپانسر و حامی ورزشی برای تیم‌های لیگ برتری و لیگ دسته یک والیبال بانوان است تا در این عرصه تیم‌داری داشته باشند.

رئیس هیأت والیبال آمل با اشاره به درخشش بانوان والیبالیست آملی، گفت: در رده جوانان بانوان آملی نائب شهرمان مازندران شدند همچنین در لیگ والیبال آزاد بزرگسالان هم بانوان به مقام قهرمانی رسیدند.

 

 

منبع : بسیج 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار