این مسابقات ۸ (اسفند) به صورت آموزشی، رقابت‌های روز دوم با حضور بیش از ۳۰۰ دانش آموزان، روز سوم با حضور بیش از ۵۰ دانشجو از سراسر کشور در ۱۲ تیم و چهارمین و آخرین روز این دوره از مسابقات نیزامروز ۱۸۰ نفربه صورت خانوادگی در غالب ۴۷ تیم برگزار شد.
کد خبر: ۵۷۳۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶ 03 March 2018

به گزارش تابناک مازندران، آخرین روز جشنواره مسابقات ملی دومینو در بخش خانوادگی در سالن شهید نوبخت بابلسر جمعه ۱۱ اسفند برگزار شد

برگزاری جشنواره مسابقات ملی دومینو در بابلسر
 

بر اساس این گزارش . صادق شفقت دبیر اجرایی نخستین جشنواره ملی مسابقات دومینو گفت: در این مسابقات ملی، ۳۵۰ دانش آموز و دانشجو در ۶۰ تیم و ۴۷ تیم خانوادگی از سراسر کشور در سالن ورزشی شهیدان نوبخت مجتمع شهید عظیمی بابلسر رقابت کردند.

وی منتخبان تیم‌های دانش آموزی را در گروه اول رده سنی ۷ تا ۱۳ سال، تیم ایده نو اول، خلاقان کوچک دوم و تیم همیشه برنده را سوم اعلام کرد و افزود: در گروه دوم رده سنی ۱۳ تا ۱۸ سال نیز تیم پلاس اول شد و تیم‌های حدس و چهارمینو به عناوین دوم و سوم رسیدند.

شفقت گفت: در ترکیب برترین‌های تیم‌های دانشجویی این مسابقات، زنجان الف. اول شد و تیم‌های دانشجویی مرکزی و همدان به ترتیب دوم و سوم شدند.

دبیر اجرایی نخستین جشنواره ملی مسابقات دومینو افزود: این مسابقات ۸ (اسفند) به صورت آموزشی، رقابت‌های روز دوم با حضور بیش از ۳۰۰ دانش آموزان، روز سوم با حضور بیش از ۵۰ دانشجو از سراسر کشور در ۱۲ تیم و چهارمین و آخرین روز این دوره از مسابقات نیزامروز ۱۸۰ نفربه صورت خانوادگی در غالب ۴۷ تیم برگزار شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار