سعید احمدوند بار دیگر به عنوان سرمربی تیم ملی تنیس ایران انتخاب شد.
کد خبر: ۵۷۳۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳ 04 March 2018

به گزارش تابناک : مصطفی صالح پس از انتخابی تیم‌ ‌ملی تنیس ایران اعلام کرد که با فدراسیون همکاری نمی‌کند و در حال‌ حاضر هم سعید احمدوند به عنوان جانشین او معرفی شد.

احمدوند پیش از صالح هدایت تیم‌ ‌ملی تنیس ایران را بر عهده داشت و صالح تنها برای بازی برابر هنگ کنگ در مسابقات گروه دو آسیا سرمربی تیم‌ ‌ملی تنیس ایران بود. اکنون دوباره احمدوند هدایت ملی‌پوشان را بر عهده گرفت.

مجید شایسته، رییس فدراسیون تنیس با تایید این خبر به ایسنا، گفت‌: سعید احمدوند، به عنوان سرمربی تیم‌ ‌ملی تنیس انتخاب شد و در دو روز آینده هم نظرش را در مورد بازیکنانی که باید مقابل چین تایپه بازی کنند اعلام خواهد کرد. او برنامه تمرینی‌اش را آماده کرده است تا با قدرت برابر چین تایپه در گروه دو آسیا قرار بگیریم.

شایسته در پاسخ به این سوال که احمدوند تنها برای بازی با چین تایپه هدایت ملی‌پوشان ایران را بر عهده دارد یا خیر؟ خاطرنشان کرد: ما هر سرمربی را که انتخاب می‌کنیم برای مسابقات همان سال یعنی مسابقات سال ۲۰۱۸ است. پس از بازی با چین تایپه هم برنامه اساسی و کلی را برای ارتقای سطح کیفی تنیس در تمام رده‌های سنی داریم که این برنامه را اعلام خواهیم کرد.

 

 

 

منبع : ایسنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار