رييس شوراي برنامه ريزي و توسعه استان بر صدور 48 روز مجوز سرمايه گذاري تاكيد كرد و ياد آور شد: دستگاه هاي اجرايي، در اسرع وقت اطلاعات خود را در مركز ديتاي استان بارگذاري كنند.
کد خبر: ۵۷۴۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶ 04 March 2018

به گزارش تابناک : محمد اسلامی، استاندار مازندران در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با اشاره به ضرورت حذف فرآیندهای زائد و شتاب بخشی به روند توسعه استان در بخش های مختلف، یادآور شد: باید با اقدامات لازم و در سایه تعامل، هماهنگی و یکپارچگی، اراده و عزم راسخ خود را برای سرعت بخشیدن به روند توسعه مازندران نشان دهیم.

استاندار با تاکید بر این که یکپارچه سازی اطلاعات در جهت سرعت بخشی به امور، مهم ترین گام در راستای توسعه استان است، افزود: با توجه به این که مرکز دیتا استان راه اندازی شده است، دستگاه های اجرایی در اسرع وقت، اطلاعات دستگاه متبوع را برای تهیه بانک اطلاعاتی استان بارگذاری نمایند.

وی با اشاره به این که همه باید در جهت هوشمند سازی استان اهتمام ویژه داشته باشند، تصریح نمود: نباید سرمایه گذار برای تمهید زیرساخت ها و پروژه های زیربنایی، گرفتار زمان های فرساینده و طولانی شود.

اسلامی با بیان این که باید متعهد به پاسخ گویی باشیم و فاصله ها را در روند انجام کار کم کنیم تا سرعت رسیدگی به امور توسعه ای افزایش یابد، گفت: اگر به سمت شهر و استان هوشمند نرویم نمی توانیم قوام خود را حفظ کنیم.

وی با اشاره به این که با ساز و کارهای گذشته نمی توانیم به آینده برسیم و در گذشته باقی می مانیم، خاطر نشان ساخت: همه حمایت ها در راستای هوشمند سازی و یکپارچه سازی اطلاعات استان صورت خواهد گرفت تا توسعه مازندران تحقق پیدا کند.

رییس شورای برنامه ریزی و توسعه استان، برای دست یابی به سلامت اداری و کوتاه نمودن مسیر توسعه باید پنجره واحد سرمایه گذاری با قوت دنبال شود، اظهار نمود: پنجره واحد باید همه مولفه ها و روندهای لازم را برای کوتاه کردن مسیر سرمایه گذاری از یک دریچه ببیند و فعال عمل کند.

استاندار مازندران با تاکید بر این که تمام طرح ها باید پیوست زیست محیطی داشته باشند، ابراز داشت: بهیچ وجه نباید توسعه را بدون در نظر گرفتن الزامات و اولویت های زیست محیطی دنبال نمود و باید توان اکولوژیکی و امکانات زیرساختی را در اعطای مجوزها در نظر گرفت.

گفتنی است در آغاز این جلسه نوربخش، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و بهادری، مدیر کل راه و شهرسازی استان، گزارشی از طرح های خارج از محدوده و حریم شهرها و روستاها ارایه نمودند.

 

 

بارگذاری اطلاعات دستگاه های اجرایی در مرکز دیتای مازندران / عزم جدی برای صدور مجوز 48 روزه سرمایه گذاری
بارگذاری اطلاعات دستگاه های اجرایی در مرکز دیتای مازندران / عزم جدی برای صدور مجوز 48 روزه سرمایه گذاری
منبع : مازندرانه 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار