با کسب 11 رای در مجمع عمومی استان؛
در پایان رای گیری از مجموع 17 رای مأخوذه محمدرضا ابوالقاسمی با 11 رای به عنوان رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان مازندران انتخاب شد. 6 رای باقی مانده را نیز مهدی مقانلو یکی دیگر از کاندیدها به خود اختصاص داد.
کد خبر: ۵۷۴۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۳ 05 March 2018

به گزارش تابناک مازندران،   محمدرضا ابوالقاسمی با کسب 11رای چهارسال آینده به عنوان رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان مازندران انتخاب شد.

 

رییس هیات بدنسازی وپرورش اندام مازندران انتخاب شد
 

 

 مجمع انتخاباتی هیات بدنسازی و پرورش اندام مازندران روز یکشنبه 13اسفندماه در محل اداره کل ورزش و جوانان مازندران با حضور ناصر پورعلی فرد رئیس فدراسیون، حبیب الله حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان و 17نفراعضای مجمع برگزار شد.

مجمعی که در آن پنج کاندیدا برای احراز پست ریاست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان مازندران ثبت نام کرده بودند، که یک نفر به نفع ابوالقاسمی انصراف داد .

در پایان رای گیری از مجموع 17 رای مأخوذه محمدرضا ابوالقاسمی با 11 رای به عنوان رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان مازندران انتخاب شد. 6 رای باقی مانده را نیز مهدی مقانلو یکی دیگر از کاندیدها به خود اختصاص داد. در جریان مجمع از زحمات 12ساله علی بابادرویش ریاست اسبق هیات بدنسازی و پرورش اندام استان مازندران تقدیر شد.

همچنین قرار شد ابوالقاسمی هیات رییسه خود را هم دراسرع وقت معرفی کند. درپایان رییس جدید از کلیه اعضای مجمع که به او اعتماد کردند تشکر کرد و از جامعه پرورش اندام مازندران خواستار کمک برای پیشبرد اهداف این رشته پرطرفدارشد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار