تیم فوتبال پرسپولیس امروز به مصاف الوصل امارات می رود.
کد خبر: ۵۷۴۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰ 05 March 2018

به گزارش تابناک : تیم فوتبال پرسپولیس امروز در سومین دیدار آسیایی خود میزبان الوصل امارات است. سرخپوشان پس از باخت مقابل السد قطر، نیاز مبرمی به پیروزی در برابر حریف اماراتی دارند تا شرایط خود را در جدول دوباره بهبود دهند.

 

یکی از نکات مهمی که این بازی دارد، اهمیت ویژه ای است که در روزهای اخیر برای سرخپوشان پیدا کرده است. تیم پرسپولیس در هفته بیست و پنجم لیگ برتر، در حالی که می توانست با کسب یک امتیاز قهرمانی زودهنگام و رویایی خود را جشن بگیرد، در دربی پایتخت مقابل رقیب سنتی خود تن به شکست داد و از رسیدن به این مهم بازماند.

 

حالا به دلیل این افت روحی که گریبان تیم برانکو ایوانکوویچ را گرفته، دیدار مقابل الوصل که نخستین بازی پس از باخت دربی است، بسیار مهم و تعیین کننده خواهد بود و اهمیتی فراتر از کسب امتیاز در لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیسی ها دارد. الوصل در این دیدار 7 بازیکن خود را در اختیار ندارد و در لیگ امارات هم روزهای ضعیفی را سپری می کند که این مسائل می تواند راه پرسپولیس را برای کسب یک پیروزی مهم و روحیه بخش هموار کند.

 

این شرایط البته برای برانکو و شاگردانش تا حدودی تکراری است. سال گذشته پرسپولیسی ها در حالی که امید زیادی به برد دربی برگشت داشتند، مغلوب استقلال شدند و از لحاظ روحی تحت فشار قرار گرفتند. با توجه به اینکه برخلاف امسال، در آن زمان مدت زیادی تا پایان لیگ باقی مانده بود، این فشار روحی بر روی شاگردان برانکو مضاعف شده بود. بازی بعد از باخت دربی سال گذشته، دیدار مقابل سپاهان در ورزشگاه آزادی بود و دقیقا مثل بازی امروز سرخپوشان با الوصل از اهمیت بسیاری برخوردار بود. هواداران پرسپولیس در آن بازی حمایت خیلی خوبی را از تیمشان به عمل آوردند و یکی از شلوغ ترین روزهای ورزشگاه آزادی در فصل گذشته را ثبت کردند. در آن دیدار خاص که 3 ضربه پنالتی داشت، پرسپولیس موفق به شکست سپاهان شد و تا حدود زیادی از فشار باخت دربی خارج شد و در نهایت هم در لیگ قهرمان شد و هم در آسیا به نیمه نهایی راه یافت.

 

بدین ترتیب اگر امروز هم دیدار با یک حریف طلایی پوش بعد از باخت دربی پایتخت برای شاگردان ایوانکوویچ خوش یمن باشد، این تیم می تواند به روند خوب گذشته اش برگردد و پس از قهرمانی لیگ (که به احتمال بسیار زیاد نصیبشان می شود)، در آسیا هم با روحیه بیشتری کار را ادامه دهد.

 

 

 

منبع : ورزش سه 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار