فرمانده انتظامی مازندران از افزایش 82 درصدی کشفیات مواد محترقه و کشف 436 هزارو 495 عدد ماده محترقه در این استان خبر داد .
کد خبر: ۵۷۴۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۶ 05 March 2018

به گزارش تابناک : سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران گفت: متاسفانه هرساله در روزهای منتهی به آغاز سال نو، روزهایی سخت و دلهره آور برای بعضی از خانواده ها رقم می خورد، روزهایی که یاد آرور حوادث تلخ و ناگواری برای آنان بوده است ، روزهایی که در آستانه سال جدید شادی و نشاط آنان را به غم و اندوه تبدیل کرده است .

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: علی رغم اقدام های پیشگیرانه، بازهم شاهد حوادث ناخوشایندی از سوی هنجار شکنان هستیم که سالمندان و خردسالان نیز قربانی رفتارهای ناهنجار از سوی آنان می شوند.

سردار میرفیضی، تصریح کرد: در برخورد مراسم چهارشنبه آخر سال که امروزه به صورت یک ناهنجاری اجتماعی در جامعه نمود پیدا کرده است ، پلیس علیرغم اقدامات پیشگیرانه و فرهنگی ،اقدامات گسترده ای را با اجرای طرح های انتظامی و عملیاتی در دستور کار خود قرار داده است .

وی با تاکید بر رویکرد محله محوری و کوچه محوری با حضور خانواده ها در کنار فرزندان در اجرای این مراسم، اظهار داشت: پلیس هیچگاه مخالف شادی و نشاط مردم نیست.

فرمانده انتظامی مازندران افزود: سلب آسایش دیگران، وسیله خوبی برای شادی و سرگرمی نیست و از جوانان و نوجوانان عزیز انتظار می رود، با اشتباهات خود، اندوه و ماتم را جایگزین شادی آغاز سال نو نکنند.

میرفیضی با اشاره به افزایش ۸۲ درصدی کشفیات مواد محترقه در استان از کشف ۴۳۶ هزارو ۴۹۵ عدد ماده محترقه از این افراد از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و افزود: تاکنون ۵۶ نفر از عاملان و توزیع کنندگان مواد محترقه که با مقاصد سودجویانه و گاها ناآگاهی از عواقب این شادی کاذب در استان فعالیت می کردند، دستگیر شدند .

میرفیضی از برگزاری جلسات هماهنگی با سازمان ها و دستگاه های مسئول از جمله دستگاه قضائی، اورژانس ، شهردارب ، آموزش و پورورش و …در پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال خبرداد و با بیان این که نگاه ناجا به چهار شنبه آخر سال نگاه تعاملی است نه تقابلی ، اظهار داشت: مهمترین مطالبه مردم از پلیس حفظ نظم و امنیت و برخورد با هنجار شکنان ، مزاحمت های خیابانی و افراد مخل نظم و امینت اجتماعی است و هر جا که آسایش، امنیت و آرامش مردم به مخاطره بیافتد، پلیس از هیچگونه تلاشی فروگذار نخواهد کرد .

فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه خط قرمز پلیس در چهارشنبه آخرسال را هنجارشکنی ها و ایجاد مزاحمت برای مردم برشمرد و از شهروندان خواست:همواره پلیس را درکنارخود ببینند و به هیجانی که حسرت در کمین آن است، نزدیک نشوند، وحشت دیگران را دستمایه ی شادی خود قرار نداده و نگذارند، بهار خاطره ای اندوهبار برایشان تداعی کند .

 

 

منبع : مازندرانه 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار