رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان از اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد. علیرضا قدمی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه در روزهای پایانی هفته محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان انجام می شود.
کد خبر: ۵۷۶۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲ 08 March 2018

به گزارش تابناک : وی افزود: به همین منظور تردد موتورسیکلت به جز موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز ترافیک از ساعت12 روز چهارشنبه 16 اسفندماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 19 اسفند ماه از محورهای "کرج به چالوس، هراز و فیروزکوه" ممنوع است. 
رئیس پلیس راه مازندران تصریح کرد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور" کرج - چالوس" ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 تا ساعت 24 روز جمعه 18 اسفندماه از کرج به مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 16 تا 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود. 
سرهنگ قدمی گفت: تردد تمامی تریلرها در محور هراز ممنوع بوده و تردد تمامی کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 16 اسفند ماه تا ساعت 24 و از ساعت 8 صبح تا ساعت 24 روزهای پنجشنبه و جمعه 17 و 18 اسفندماه از محور هراز ممنوع است. 
وی با اشاره به محدودیت های ترافیکی در محور فیروزکوه خاطرنشان کرد: تردد انواع تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا ساعت 24 روز جمعه 18 اسفند ماه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است. 
رئیس پلیس‌ راه مازندران در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌ صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است .

 

 

منبع : مازندران آنلاین 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار