جشن نیکوکاری همزمان با سراسر کشور، در ۶۰ پایگاه کمیته امداد مازندران با حضور پرشور مردم نوعدوست استان با شعار جوانه لبخند می‌کاریم آغاز شده است.
کد خبر: ۵۷۶۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲ 08 March 2018

به گزارش تابناک : رضا نوروزی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با حضور در یکی از پایگاه‌های کمیته امداد غرب مازندران گفت: مردم نوعدوست استان با حضور در این پایگاه‌ها بهترین بهار را برای نیازمندان رقم خواهند زد.

وی افزود:جشن نیکوکاری نیز فردا ۱۸ اسفند در میعادگاه‌های نماز جمعه در مازندران برگزار می‌شود و با حضور مردم نوعدوست استان شاهد لبخند شادی بر چهره نیازمندان خواهیم بود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران گفت: مردم نوعدوست استان، می‌توانند به دفاترکمیته امداد درشهرستان‌های مازندران، مراجعه و یا کمک‌های خود را به شناسه ۱۳۳۳ شعب بانک صادرات که قابل واریز درسراسر استان است، و یا باشماره گیری آنی پرداخت #۰۱۱*۱*۸۸۷۷*با تلفن همراه و وارد کردن مبلغ مورد نظر کمک خود، در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

نوروزی با قدردانی از همراهی و مشارکت همه مردم نوعدوست مازندران با کمیته امداد در راستای ارائه خدمات بهتر به مددجویان، از همه مردم نوعدوست استان خواست تا با حضور در این جشن با کمیته امداد برای خدمت رسانی مطلوب به نیازمندان همکاری کنند.

 

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار