مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت که ورزشکاران این استان در سال جاری 440 مدال پرافتخار جهانی ، آسیایی و بین المللی کسب کردند.
کد خبر: ۵۷۶۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۲ 09 March 2018

به گزارش تابناک : حبیب حسین زادگان عصر پنجشنبه در مراسم تجلیل از برترین های ورزش شهرستان بابل افزود : این افتخار آفرینی ورزشکاران و پهلوانان مازندرانی ، مسئولیت متولیان ورزش استان و کشور را بسیار سنگین کرده است.
وی یکی از عوامل موثر بر مدال آوری ورزشکاران مازنی در مسابقات بین المللی را وجود زیرساخت های ورزشی مناسب در استان برشمرد و گفت : در دولت تدبیر و امید توجه خوبی به زیرساخت های ورزشی مازندران در همه بخش ها شده که نتیتجه آن کسب مدال های خوش رنگ در عرصه های مختلف توسط ورزشکاران استان بوده است.
وی افزود : هر چند ورزش قهرمانی برای ما از جایگاه خاصی برخوردار است ، اما ورزش های همگانی هم جایگاه ممتازی در برنامه های اداره کل ورزش و جوانان دارد.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از شهرستان بابل به عنوان یکی از پایگاههای مهم مدال آوری استان یاد کرد و گفت : بابل پهلوانان بزرگی چون امامعلی حبیبی را پرورش داده که نقش تاثیرگذاری در ورزش کشور و تربیت نسل جدیدی از پهلوانان و قهرمانان مازندران دارند و خوشبختانه سیر افتخار آفرینی با درخشش جوانان امروزی همچنان ادامه دارد.
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم گفت : امروز ورزش به زبان مشترک میان ملت ها تبدیل شده است و توجه به آن و فراهم کردن زیرساخت ها و امکانات اجتناب ناپذیر است .
حسین نیازآذری افزود : مجلس شورای اسلامی در بودجه سال 97 نگاه ویژه ای به ورزش جوانان داشته است و تنها از محل مالیات برارزش افزوده 14 هزار میلیارد ریال برای جامعه ورزش اعتبار گذاشته است.
وی گفت : همچنین مقرر شد در سال آینده عوارض سیگار افزایش یابد و برای ورزش جوانان هزینه شود.
در این مراسم از 50 ورزشکار رشته های مختلف ، مربیان و پیشکسوتان ورزشی شهرستان اعم از زن و مرد که در سال 96 حائز رتبه برتر شدند ، تجلیل شد.

 
 
 
 
منبع : ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار