فرمانده انتظامی مازندران گفت: ۸۰ ایستگاه پلیس در طرح نوروزی به هم استانی ها و مسافران خدمات دهی می کنند.
کد خبر: ۵۷۶۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵ 10 March 2018

به گزارش تابناک : سردار سید محمود میرفیضی از  هزار و ۵۰۰ گشت پلیس در تعطیلات نوروزی خبر داد و  اظهار داشت: در ایام تعطیلات نوروزی برای افزایش امنیت و احساس امنیت در استان پلیس افتخاری، نگهبانان محله ، سرایداران و همیاران پلیس نیز علاوه بر پرسنل ناجا به کارگیری خواهند شد.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه پلیس همواره برای تامین امنیت مردم تلاش می کند، افزود: در ادامه برنامه های حفظ و گسترش امنیت در ایام تعطیلات نوروزی ۵۶۸ گشت خودرویی، ۲۱۹گشت موتوری و ۶۹۴ گشت پیاده در سطح خیابانها، سواحل و دیگر نقاط استان همراه با گشت های نظارتی و تبلیغی آماده خدمت رسانی به مردم خواهند بود.

وی به اهمیت حفظ امنیت جاده های مواصلاتی و معابر شهری و برون شهری تاکید کردو فعالیت پلیس راه را برای روان سازی درمحورهای مواصلاتی دانست و ادامه داد:۷۳۳ گشت از تعداد گشت های نوروزی پلیس مربوط به حوزه ترافیکی و پلیس راهنمایی و بزرگراهها خواهد بود.

سردار میرفیضی به وجود ایستگاههای پلیس در سراسر استان اشاره و تصریح کرد:۸۰ ایستگا ه پلیس در مناطق مختلف در قالب، کیوسک و مقر مشغول خدمت رسانی به مردم و هموطنان خواهند بود.

فرمانده انتظامی مازندران پیشگیری از وقوع جرم را یکی از مهمترین وظایف پلیس در حفظ امنیت و مال مردم خواند و یادآور شد: ۷۶۲ واحد گشتی مربوط به پیشگیری از سرقت و جرائم در ایام تعطیلات نوروزی فعال خواهند بود.

میرفیضی هماهنگی بین اورژانس، راهداری و هلال احمررا یکی از برنامه های پلیس در تعطیلات خواندو گفت: استقرار پلیس در سطح جاده ها و اماکن پر رفت و آمد گردشگران با تحلیل نوع سفرها و رصد محورهای مختلف انجام خواهد شد.

 

 

 

منبع : مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار