نارنجی پوشان شیرازی در دسته یک فوتبال به سد محکم نساجی رسیدند.
کد خبر: ۵۷۶۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸ 10 March 2018

به گزارش تابناک : برق جدید فارس در هفته بیست و هفتم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۴ و ۴۵ دقیقه روز یکشنبه ۲۰ اسفندماه به میزبانی ورزشگاه شهید دستغیب شیراز، رودرروی نساجی مازندران قرار می‌گیرند.

شاگردان رحمان رضایی در دور برگشت نتایج مناسبی کسب نکردند و تنها موفق به کسب یک پیروزی شده اند و با ۳۶ امتیاز در جایگاه یازدهم قرار دارند.
تیم نساجی مازندران هم برخلاف خرید‌های مناسبی که در دور برگشت انجام داد نتوانست انتظارات را برآورده کند و حال با جواد نکونام سرمربی جدید خود بدنبال کسب امتیازات از دست رفته است.
در جدول رده بندی نساجی مازندران با ۴۴ امتیاز رده پنجم را در اختیار دارد.
نماینده فارس در هفته ۲۶ و در حالی که با بازیکنان امید و ذخیره خود راهی تهران شده بود، ۳-یک مغلوب تیم مدعی بادران شد و نساجی مازندران با یک گل مس کرمان را از پیش رو برداشت.
برق جدید با بدست آوردن دهمین برد این فصل خود می‌تواند در جدول جایگاه مناسبی را بدست آورد و به اوضاع خود سروسامانی ببخشد.
نساجی مازندران هم در صورتی که بتواند برق جدید را شکست دهد و در بازی‌های همزمان فجر شهید سپاسی مقابل راه آهن نتیجه را واگذار کند، به مکان چهارم صعود می‌کند و باز هم در جمع تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر قرار می‌گیرد.
گفتنی است در دیدار رفت، تیم‌های نساجی مازندران و برق جدید به تساوی یک-یک رسیدند.

 

 

 

منبع : صدا و سیما 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار