رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران گفت: ناجیان غریق از ۲۸ اسفندماه در سواحل استان مستقر شده و به صورت آماده‌باش هستند.
کد خبر: ۵۷۷۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶ 10 March 2018
به گزارش تابناک : نقی کریمیان در گفت‌وگو با خبرنگاران در شهرستان بابلسر با اشاره به فرا رسیدن ایام نوروز و حضور مسافران به مازندران اظهار کرد: برای نخستین‌بار با بیمه آسیا وارد مذاکره شدیم و مقرر شد تمام طرح‌های سواحل را بیمه کنند با توجه به اینکه تمام استفاده‌کنندگان از طرح دریا از جمله آحاد مردم و ناجیان را شامل می‌شود.
 
وی افزود: در ایام عید ناجیان دریای خزر را در ۲۸ اسفند در جایگاه خود مستقر می‌شوند و در تاریخ ۲۵ اسفند تصمیم نهایی برای تعداد حضور ناجیان و منجی‌های داوطلب در سواحل صورت خواهد پذیرفت و در نظر داریم در سواحل دریای خزر بیشتر از منجیان داوطلب استفاده کنیم و لباس‌های مشخص و خاص بتوانیم ناجیان را ساماندهی کنیم.
 
رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران بیان کرد: با استانداری مازندران وارد مذاکره شده و فدراسیون و وزارت کشور هم وارد عمل شده‌اند تا بتوانیم تعداد جت‌اسکی‌ها را در سواحل دریا خزر افزایش بدهیم و نیروی با تجربه بیشتر به سواحل بیاوریم و با انگیزه بیشتر وارد بشویم.
 
کریمیان گفت: از هم‌وطنان تقاضا داریم بدون جلیقه نجات وارد قایق نشوند و خارج از طرح‌های دریا شنا نکنند و به توصیه‌های ناجیان دریا توجه بیشتری داشته باشند تا اتفاق ناگواری پیش نیاید و با خاطره تلخ استان را ترک نکنند.
 
 
 
منبع : شهرفردا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار