مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: دو شهر پرجاذبه استان شامل چالوس و رامسر از داشتن یک متر مربع فضای فرهنگی محروم هستند.
کد خبر: ۵۷۸۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰ 12 March 2018

به گزارش تابناک : احد جاودانی در بازدید از دفتر خبرگزاری مهر در ساری با بیان اینکه دو شهر رامسر و چالوس فاقد فضای فرهنگی هستند اظهار داشت: این دو شهرستان از داشتن مجتمع فرهنگی محروم بوده و مجتمع فرهنگی رامسر با گذشت ۱۳ سال همچنان متوقف مانده است.

وی اظهار داشت: این مجتمع با آنکه ۴۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد اما برای ساخت آن مانع تراشی شده در حالیکه اداره فرهنگ و ارشاد برای زمین مجتمع رامسر، زمینی را معوض کرده است و باپیگیری استاندار قرار شد این مشکل حل شود.

وی ادامه داد: برای ساخت مجتمع فرهنگی در شهر چالوس نیز تا سال گذشته زمینی نداشتیم و سال جاری با کمک یکی خیر و شورای شهر زمینی تهیه شد و قرار است عملیات اجرایی این پروژه هفته دولت سال آینده آغاز شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه مرکز استان مازندران نیز با فقر فرهنگی مواجه است ادامه داد: با ساخت و تکمیل تالار مرکزی بخشی از نیازها و دغدغه های فرهنگی شهر ساری برطرف می شود.

جاودانی با تاکید بر اینکه در شهرهایی که دارای مراکز و مجتمع فرهنگی باشیم اجازه برگزاری کنسرت در سینماها را نخواهیم داد یادآور شد: در حال حاضر در برخی شهرها به دلیل نداشتن مرکز فرهنگی شاهد برپایی کنسرت در سینماها هستیم.

علیرضا نوری کجوریان سرپرست خبرگزاری مهر در مازندران با اشاره به جایگاه این رسانه در سطح استان به تشریح اقدامات و عملکرد آن در حوزه های مختلف پرداخت.

 

 

 

منبع : مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار