پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، گفت: کاری به پرسپولیس و استقلال ندارم ما با نام ایران در این مسابقات حضور داریم و اگر کمکی از ایران شده کمال بی انصافی است.
کد خبر: ۵۷۸۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵ 13 March 2018

به گزارش تابناک : محسن گروسی در مورد تساوی استقلال و العین، گفت:‌ در نیمه اول استقلال تیم برتر میدان بود. آنها نسبت به العین بازی بهتری به نمایش گذاشتند اما در نیمه دوم عقب نشینی کردند. العین در این نیمه بهتر بازی کرد و از یک موقعیت خود به نحو احسن استفاده کرد تا از این بازی یک امتیاز بگیرد.

 

وی در مورد اینکه دلیل افت استقلال در نیمه دوم چه بود، تصریح کرد: فکر می‌کنم استقلال به یک گل راضی بود و فکر می‌کردند بازی تمام شده است. این مسئله به ذهن آنها آمد که پیروز شدند. همین موضوع باعث شد عقب نشینی کنند و گل بخورند. العین تیم بسیار خوبی بود و نشان داد بیخود نیست که این نتایج را کسب کردند.

 

پیشکسوت استقلال در مورد اینکه این تیم بازی‌های سختی مقابل العین، الهلال، الریان، پرسپولیس و فولاد پشت سر گذاشته و آیا خسته شده‌اند، عنوان کرد: زمانیکه یک تیم از اول فصل تشکیل می‌شود باید فکر این موضوعات را کند. یک ماه قبل که نگفتند باید در این بازی‌ها شرکت کنند. از اول فصل می‌دانستند باید در جام حذفی،‌لیگ قهرمانان و لیگ برتر بازی کنند. فکر می‌کنم اگر بخواهیم عامل خستگی باعث این نتایج شده یک مقدار بی انصافی کردیم. باید بگوییم برنامه ریزی خوب نبوده که تیم دچار خستگی شده است.

 

وی در مورد اظهار نظر مامیچ مبنی بر اینکه توانسته با کمک دوستانش در ایران استقلال را متوقف کند و او چه نظری در این مورد دارد، گفت: من نمی‌توانم در این مورد اظهار نظر کنم اما اگر چنین چیزی بوده این اشخاص نسبت به کشورمان بی انصافی کردند. کاری به پرسپولیس و استقلال ندارم ما با نام ایران در این مسابقات حضور داریم و اگر چنین چیزی بوده کمال بی انصافی است.

 

گروسی در مورد اینکه آیا استقلال از این گروه صعود می‌کند، اظهار داشت: استقلال نشان داده در این گروه جزو تیم‌های خوب است. هر تیمی از این گروه صعود کند راه برای صعود بیشتر برایش فراهم است. چهار تیمی در این گروه هستند که هر کدام اگر در 4 گروه پخش می‌شدند به مرحله بعد می‌رفتند همانطور که قبل از شروع بازی‌ها گفتند آنها در گروه مرگ هستند این مسئله تائید شد. استقلال نشان داد مقابل تیم‌های بزرگ مشکلی ندارد. فکر می‌کنم بازی که در تهران مقابل الریان دارند را اگر با پیروزی به اتمام برسانند قطعا به مرحله بعد صعود کنند.

 

 

 

منبع : فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار