بیش از 11هزار عدد مواد محترقه در آستانه چهارشنبه سوری در مازندران کشف شد.
کد خبر: ۵۷۸۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱ 13 March 2018

به گزارش تابناک : نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل از کشف هفت هزار و 500 عدد انواع مواد محترقه در این شهرستان خبر داد و گفت: به منظور پیشگیری از وقوع حوادث ناشی از مراسم چهارشنبه آخر سال طرح برخورد با عاملان تهیه و توزیع مواد محترقه در شهرستان آمل به اجرا در آمد. 
وی افزود: در اجرای این طرح ماموران کلانتری 15 پلور این فرماندهی با اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه موفق به شناسایی دو نفر عاملان تهیه و توزیع مواد محترقه و آتش زا در این شهرستان شدند . 
آزادی خاطر نشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی ماموران در عملیاتی متهمان را دستگیر و در بازرسی از خودروی آنان هفت هزار 500 عدد انواع مواد محترقه کشف کردند . 
فرمانده انتظامی آمل، اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به دلیل سلب آسایش شهروندان و اخلال در نظم و امنیت عمومی به مرجع قضائی معرفی شدند. 
*کشف بیش از دو هزار عدد مواد محترقه در بابلسر 
عبدالله رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر نیز از کشف بیش از دو هزار عدد انواع مواد محترقه و نیم کیلو مواد اولیه ساخت مواد منفجره در این شهرستان خبر داد. 
وی گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی پس از برسی های همه جانبه و تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی یکی از عاملان تهیه و توزیع مواد محترقه و آتش زا در این شهرستان شدند. 
رضوانی خاطر نشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی ماموران در عملیاتی متهم را در یکی از واحدهای صنفی دستگیر و در بازرسی از آن تعداد دو هزار و 170 عدد انواع مواد محترقه و نیم کیلو مواد اولیه ساخت مواد منفجره کشف کردند . 
*دستگیری عامل تهیه وتوزیع مواد محترقه در نوشهر 
شعبان مهری فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر نیز از کشف هزار و 800 عدد مواد محترقه قاچاق و غیرمجاز در این شهرستان خبر داد. 
وی گفت: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر و در بررسی ازمغازه خواربار فروشی وی هزار و 800 عدد انواع مواد محترقه و قاچاق کشف کردند. 
مهری با استناد به قانون مجازات اسلامی مبنی بر این که هرگونه خرید و فروش ،حمل و نگهداری و قاچاق مواد منفجره و محترقه جرم محسوب شده و مرتکب آن به مجازات مندرج در قانون محکوم می گردد،هشدار داد: شهروندان برای پیشگیری از حوادث تلخ چهارشنبه آخرسال، نظارت بر رفتار فرزندان خود را جدی بگیرند و هرگونه اطلاعاتی در این زمینه را با به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

 

 

منبع : ایسنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار