رئیس کل دادگستری مازندران گفت: ۳۰ کیلومتر از سواحل استان به مساحت ۴۳ هکتار و ارزش ۴۰۰ میلیارد تومان با ورود به موقع دستگاه قضایی از دست متصرفان خارج و به عرصه ملی بازگردانده شد.
کد خبر: ۵۷۸۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳ 13 March 2018

به گزارش تابناک : حجت الاسلام تقوی فرد رئیس کل دادگستری مازندران گفت: ۳۰ کیلومتر از سواحل استان به مساحت ۴۳ هکتار و ارزش ۴۰۰ میلیارد تومان با ورود به موقع دستگاه قضایی از دست متصرفان خارج و به عرصه ملی بازگردانده شد.

وی افزود: ۱۴۵ کیلومتر نوار ساحلی از رویان تا رامسر وجود دارد که ۱۰ کیلومتر در تصرف بخش‌های دولتی و ۴۱ کیلومتر در تصرف افراد خصوصی است.

رئیس کل دادگستری مازندران افزود: حدود ۱۱۲ کیلومتر سواحل غرب استان اکنون آزاد شد و در تلاش هستیم که بتوانیم با هماهنگی و همدلی ارگان های دولتی ۵۱ هکتار دیگر را نیز آزاد سازی کنیم.

حجت الاسلام تقوی فرد با بیان اینکه ۲۰۰ کیلومتر ساحل در شرق استان نیز شناسایی شد، گفت: از این میزان ۲۲ کیلومتر به مساحت ۱۶۰ هکتار در تصرف مراکز دولتی و ۶ کیلومتر در تصرف اشخاص است.

رئیس دادگستری مازندران با بیان اینکه از سال ۹۳ تاکنون ۱۰ کیلومتر از نوار ساحلی شرق مازندران آزاد سازی شده است، گفت: تلاش خواهد شد تا در آینده ای نه چندان دور همه سواحل مازندران آزاد شود و در اختیار مردم قرار بگیرد.

وی افزود: آزاد سازی سواحل به تنهایی کافی نیست و به برنامه ریزی برای بهره برداری بهینه و عام المنفعهنیاز دارد.

حجت الاسلام تقوی فرد در خصوص منابع طبیعی در استان نیز افزود: در این خصوص هیچ تصرف عدوانی جدیدی نسبت به منابع طبیعی در استان گزارش نشد و می‌توان گفت که تعرض به منابع طبیعی استان اکنون به صفر رسیده است.

 

 

 

منبع : پایگااه خبری تحلیلی مازندرانه 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار