معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت : روزهای پایانی این هفته همزمان با آخرین پایان هفته سال 96 مردم استان شاهد آسمانی صاف و افزایش حدود 10 درجه ای دما خواهند بود .
کد خبر: ۵۷۹۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵ 14 March 2018

به گزارش تابناک : احمد اسدی روز چهارشنبه افزود : بر اساس نقشه های هواشناسی از امروز تا جمعه برای مازندران آسمانی صاف و در برخی مواقع نیمه ابری پیش بینی می شود و در دریا نیز شاهد کاهش امواج هستیم . 
وی با بیان اینکه امروز دمای هوا در مرکز استان در گرم ترین ساعت به 13 درجه سانتیگراد می رسد ، بیان کرد : در این مدت افزایش دما در مناطق مختلف استان متغیر می باشد که به طور میانگین پیش بینی می شود تا 10درجه نسبت به دمای امروز افزایش یابد .
معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت : از عصر جمعه با ورود جریان های سرد و بارشی تا صبح روز یکشنبه هفته آینده ، آسمان سراسر مازندران ابری همراه با بارش های پراکنده و کاهش دما خواهد بود. 
اسدی با اشاره به شمالی بودن این جریان های سرد اضافه کرد : مردم مازندران در این مدت وزش نسبتاً شدید باد و مواج شدن دریا را شاهد خواهند بود . 
او همچنین اظهار کرد : بر اساس پیش بینی های هواشناسی ، آسمان مازندران در نخستین روز عیدنوروز آفتابی و همراه با افزایش دما پیش بینی می شود و جریان بارشی در نقشه های هواشناسی دیده نمی شود . 
علاوه بر این اسدی از مردم خواست که در زمان بارانی به خصوص برای تردد در محورهای کوهستانی استان لوازم ایمنی به همراه داشته باشند و احتیاط لازم را در هنگام رانندگی انجام دهند . 
استان مازندران 22 شهرستان و 58 شهر و همچنین بیش از 10 هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد . 

 

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار