مدیرعامل شرکت داناانرژی با اشاره به محدودیت‌هایی که در کشور برای بخش خصوصی وجود دارد، گفت: توقع داریم کمیسیون انرژی مجلس حمایت کند تا صندوق توسعه ملی نقش بیشتری را ایفا کند.
کد خبر: ۵۷۹۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲ 15 March 2018

به گزارش تابناک : ایروانی در مراسم امضای قرارداد بهبود بازیافت افزایش تولید و بهره‌برداری میادین نفتی آبان و پایدار غرب بین شرکت ملی نفت ایران و شرکت‌های زاروبژنفت روسیه و دانا انرژی ایران گفت: وزارت نفت از همان ابتدا که قراردادهای جدیدی نفتی را معرفی کرد دنبال این بود که نقش عدم حضور شرکت‌های E&P در کشور جبران کند. از همان روز اول که شرکت زاروبژنفت MOU امضا کرد و شرکت ما را انتخاب کرد در این قرارداد نقش داشتیم.

وی با تاکید بر این که هدف اصلی IPC انتقال دانش فنی و مدیریت به شرکت‌های ایرانی است، اظهار کرد: شاه‌بیت این همکاری باید انتقال تکنولوژی، دانش مدیریت و تامین مالی باشد.

مدیرعامل شرکت داناانرژی با اشاره به مشترک بودن میدان‌های آبان و پایدار غرب گفت: از آنجایی که این میدان‌ها در تولید پسرفت داشتند تصمیم‌گیری به موقع بسیار مهم بود.

ایروانی با اشاره به حضور بخش خصوصی در صنعت نفت گفت: بخش خصوصی انتظاراتی دارد که این انتظارات بجاست. از یک سو محدودیت‌هایی در کشور مخصوصا در سیستم بانکی وجود دارد و توقع داریم کمیسیون انرژی مجلس حمایت کند تا صندوق توسعه ملی نقش بیشتری ایفا کند تا بتوانیم هم از منابع خارجی پول وارد کشور کنیم و هم از صندوق توسعه ملی منابع مالی بگیریم.

 

 

منبع : ایسنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار