کارگروه فوق، بیش از 25 جلسه کارشناسی با حضور هیات رییسه دانشکده ها و کارشناسان برای تعیین و درجه بندی عوامل 22 گانه سختی کار مندرج در آیین نامه که منطبق بر شرایط کار، گروه های مختلف آموزشی و کارشناسی باشد،
کد خبر: ۵۸۰۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵ 18 March 2018

به گزارش تابناک مازندران، جلسه مشترک هیات رییسه دانشگاه و کمیته اجرایی دانشگاه مازندران برگزار شد.

براساس این گزارش، دکتر جواد هادی تبار مدیر امور اداری و پشتیبانی دانشگاه مازندران با اعلام این خبر گفت:

آیین نامه استخدامی اعضای هیات علمی و اعضای غیر هیات علمی از اسفند 1390 مصوب و اجرایی شده است. اما فوق العاده سختی شرایط محیط کار موضوع ماده 31 آیین نامه برای اعضای هیات علمی تاکنون اجرا نشده بود و برای کارکنان از سال 1393 اجرایی شد.


مدیر امور اداری و پشتیبانی دانشگاه ادامه داد: از دو ماه گذشته با دستور ریاست دانشگاه، کارگروه تعیین فوق العاده سختی شرایط محیط کار مطابق با ماده 4 دستورالعمل بند 2 ماده 31، برای تعیین درجه سختی کار اعضای هیات علمی و بازنگری و اصلاح سختی شرایط کار اعضای غیر هیات علمی آغاز به کار کرد.


دکتر هادی تبار افزود: کارگروه فوق، بیش از 25 جلسه کارشناسی با حضور هیات رییسه دانشکده ها و کارشناسان برای تعیین و درجه بندی عوامل 22 گانه سختی کار مندرج در آیین نامه که منطبق بر شرایط کار، گروه های مختلف آموزشی و کارشناسی باشد، برگزار کرد و نهایتا گزارش کارگروه در قالب بسته پیشنهادی تعیین سختی کار اعضای هیات علمی و کارکنان ارایه شد که در جلسه مشترک هیات رییسه و هیات اجرایی منابع انسانی دانشگاه مورد تصویب قرار گرفت و از تاریخ 1 /12 /96 قابلیت اجرا دارد.


وی خاطر نشان کرد: همکاران ما در کارگزینی دانشگاه حداکثر تلاش خود را انجام می دهند که تا پایان سال احکام صادر شود.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار