مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران -نوشهر از شناسایی ۱۰ منطقه گردشگری در غرب استان خبر داد.
کد خبر: ۵۸۱۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷ 19 March 2018
به گزارش تابناک : سبد وجیه اله موسوی در حاشیه آخرین جلسه شورای اداری این اداره کل در نوشهر با اشاره به شناسایی ۱۰ منطقه گردشگری در غرب استان اظهار داشت: غرب مازندران ظرفیت بسبار خوبی برای گردشگری و طبیعت گردی در عرصه های جنگلی و مرتعی دارد که این ظرفیت ها هم اکنون به صورت سنتی و عرفی مورد استفاده قرار می گیرد.
 
وی افزود: به هر یک از روسای ادارات منابع طبیعی شهرستانهای غرب مازندران ابلاغ شد این ظرفیت را شناسایی کنند تا ضمن جذب اعتبار برای آن، طرح تهیه شود.
 
به گفنه مدیرکل منابع طبیعی نوشهر این مناطق گردشگری غیر از  پارک ها و تفرجگاه های جنگلی است و بیشتر در قالب پارک وپارکداری و طبیعت گردی است و مناطق شناسایی شده شامل آب پری رویان،جنگل بندپی نوشهر،دریاچه ارواح (دشت ممرز)جاده جواهرده رامسر و هَسَل چالوس است.
 
مدبرکل منابع طبیعی نوشهر از مسئولین استان خواست همکاری لازم با منابع طبیعی را به عمل اورند تا این طرح ها در آینده با رعایت قوانین مربوطه در اختیار مجریان قرار گیرد.
 
موسوی همچنین گفت: 'با آماده شدن این زیر ساختها مردم منطقه و کشور می توانند از این ظرفیتهای گردشگری به نحو مطلوب تری  استفاده کنند.
 
در غرب مازندران ۱۱تفرجگاه و ۱۵پارک جنگلی پذیرای گردشگران است.
 
 
 
 
منبع : شهرفردا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار