معاون گردشگری میراث فرهنگی مازندران از فعالیت بیش از 150 مرز رزرواسیون در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۵۸۱۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷ 19 March 2018

به گزارش تابناک : مهران حسنی بر هماهنگی بین بخشی در ستاد اجرایی خدمات سفر تأکید کرد و گفت: برای پذیرش مسافران و ارائه خدمات مناسب‌تر در ایام نوروز باید زنجیره خدمات کامل شود و تمامی دستگاه‌های فعال در ستاد خدمات سفر عملکرد مناسبی ارائه دهند .
وی به بیان وظایف ستاد اجرایی خدمات سفر پرداخت و افزود: ستاد تسهیلات سفر وظیفه سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی را درزمینهٔ ارائه خدمات به مسافران و گردشگران انجام می‌دهد .
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران با اشاره به اینکه میراث فرهنگی و گردشگری استان دبیری ستاد خدمات سفر را بر عهده دارد، تصریح کرد: اتاق عملیات این ستاد از 27 اسفندماه سال جاری تا 14 فروردین 97 در اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری مازندران مستقر خواهد بود .
حسنی ادامه داد: فعالیت ستاد خدمات سفر استان از 27 دی‌ماه سال جاری با تشکیل کمیته‌های دوازده‌گانه و معرفی فرمانداران 22 شهرستان به‌عنوان روسای شهرستانی ستاد خدمات سفر با ارائه گزارش‌ها و شرح وظایف آغاز شد و در ایام تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت .
وی یادآور شد: هماهنگی بین دستگاه‌های امداد و نجات، امنیت و بهداشت و درمان به‌عنوان برخی از دستگاه‌های مرتبط با حوزه خدمات سفر انجام شد وامیدواریم این دستگاه‌ها خدمات خوبی را به مسافران نوروزی ارائه دهند .
معاون گردشگری میراث فرهنگی مازندران بابیان اینکه بیش از 150 مرکز رزرواسیون در سطح استان فعال است، عنوان کرد: در این مراکز علاوه بر پایگاه‌های هلال‌احمر، نیروی ا انتظامی و مراکز فعال در این خصوص اقلام تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی از نقاط گردشگری استان توزیع می‌شود .
حسنی از فعالیت کمیته نظارت و ارزیابی عملکرد ستاد خدمات سفر در طول ایام تعطیلات نوروزی خبردادو خاطرنشان کرد: مدیرکل دفتر بازرسی و ارزیابی عملکرد استانداری بر اساس شاخص‌ها ارزیابی ستادهای شهرستانی را بر عهده دارد.

 

منبع : مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار