نماینده ولی فقیه در استان گیلان، مسائل اقتصادی و کمبود اشتغال جوانان را از مشکلات سال 96 خواند و گفت: در سال جدید امیدواریم این مشکلات، با تدبیر دولت و مسؤولان برطرف شود.
کد خبر: ۵۸۱۸۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹ 21 March 2018

به گزارش تابناک : آیت‌الله زین‌العابدین قربانی در پیامی به مناسبت فرا رسیدن نوروز سال 97 اظهار کرد: سال 96 با تلخی‌ها و شیرینی‌های خود به اتمام رسیده است.
وی زلزله کرمانشاه و کرمان را از تلخی‌های سال 96 عنوان کرد و افزود: تحمیل فشار به ملت‌های یمن، سوریه و ... از تلخی‌های سال گذشته محسوب می‌شود.
امام جمعه رشت با بیان اینکه سال 96 با شیرینی‌هایی همراه بود، تصریح کرد: نابودی دولت داعش و متلاشی شدن قدرت مرکزی آنها با توجه به اینکه خسارت‌هایی به دنیای اسلام وارد کردند، از شیرینی‌های سال گذشته است.
آیت‌الله زین‌العابدین قربانی مسائل اقتصادی و کمبود اشتغال جوانان را از مشکلات سال 96 خواند و بیان کرد: در سال جدید امیدواریم مشکلات مذکور با تدبیر دولت و مسؤولان برطرف شود.
وی بر کاهش تورم و ارتقای رفاه اجتماعی در سال 97 تأکید کرد و گفت: با توجه به اینکه مسائل مادی در زندگی افراد تاثیرگذار است، اما تمام مشکلات مربوط به مسائل اقتصادی نیست.
نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه اخلاق، رفتارهای خوب، کمک به یکدیگر و ایثارگری در جامعه حائز اهمیت است، خاطرنشان کرد: در دعای هنگام سال تحویل بر موضوع مذکور تأکید شده است.
آیت‌الله قربانی وجود ایمان، اخلاق و تعاون در جامعه را مهم ذکر کرد و یادآور شد: دستگیری از محرومان و برطرف کردن گرفتاری مردم از نکته‌های حائز اهمیت است.
وی با بیان اینکه در دعای هنگام سال تحویل از خدا می‌خواهیم دل‌ها را دگرگون کرده و بینش‌های درست به ما ارزانی دارد، اظهار کرد: در دعای هنگام سال تحویل به تدبیر در جهان آفرینش اشاره شده و از خداوند می‌خواهیم زندگی ما را سامان دهد.
نماینده ولی فقیه در گیلان به دور کردن حال بد و جایگزین شدن حال خوب به جای آن در دعای هنگام تحویل سال اشاره کرد و افزود: در دعای هنگام تحویل سال از خداوند می‌خواهیم حال ما را به بهترین احوال تبدیل کند.
آیت‌الله قربانی با توصیه به آحاد جامعه تصریح کرد: به تمام کسانی که سال جدید را درک می‌کنند، توصیه می‌کنم در راستای کم کردن تشریفات تلاش کنند ضمن اینکه از تجمل‌گرایی دوری گزینند.
وی بر برطرف کردن مشکلات محرومان جامعه تأکید کرد و گفت: شهدا به‌ویژه مدافعان حرم نسبت به جامعه حق دارند و وظیفه داریم برای درگذشتگان خود طلب مغفرت کنیم.
امام جمعه رشت با تأکید بر احترام به خانواده معظم شهدا، بیان کرد: احکام الهی باید در جامعه محترم شمرده شود و در راستای تحقق این احکام گام برداریم.
آیت‌الله قربانی خواستار حفظ هنجارها در جامعه شد و اظهار کرد: رعایت عفاف و حجاب از نکته‌های مهم در جامعه است.
وی با تبریک سال جدید به ملت ایران و مسلمانان جهان یادآور شد: در سال جدید امیدوارم دعای امام زمان(عج) شامل حال ما شود و سایه مقام معظم رهبری بر سر ما مستدام باشد.
نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با طلب مغفرت و علو درجات برای شهدا گفت: آرزوی صبر و تحمل برای بازماندگان شهدا را دارم ضمن اینکه برای جانبازان سلامتی و عزت درخواست می‌کنم.
آیت‌الله قربانی در پایان تصریح کرد: امیدوارم خداوند سال جدید را بر همه مبارک گرداند و حال ما را به احسن حال تبدیل کند.

 

 

منبع : ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار