رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور در نخستین روز از سال ۹۷ را تشریح کرد.
کد خبر: ۵۸۱۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳ 21 March 2018

به گزارش تابناک : سرهنگ نادر رحمانی درباره وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور در اولین روز از سال ۹۷ گفت: گزارش‌های واصله از مراکز کنترل ترافیک در سراسر کشور حاکی از آن است که در مسیر جنوب به شمال محور کرج-چالوس  از ابتدای محور تا کیلومتر ۴ ترافیک سنگین و در محدوده‌های آدران، سد امیرکبیر، تونل شماره پنج و دهانه جنوبی تونل کندوان نیمه سنگین است و در دیگر نقاط این محور پرحجم  اما روان است.

وی با بیان اینکه در مسیر جنوب به شمال محور هراز محدوده سه راهی مشاء تا امامزاده هاشم ترافیک سنگین است، گفت: در طول این محور نیز ترافیک پرحجم و روان است.


رحمانی حجم ترافیک در سراسر مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه را پر حجم و روان اعلام کرد و گفت: همچنین ترافیک در سراسر باند شمالی آزادراه کرج-قزوین پر حجم و روان گزارش شده است.


رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه ترافیک غرب استان تهران در آزادراه  تهران-قم در محدوده عوارضی نیمه سنگین و در طول محور پرحجم و روان لست، گفت: درمسیر  جنوب به شمال محور قزوین-رشت در محدوده ورودی شهر رودبار نیز ترافیک نیمه سنگین و طول محور پر حجم و روان است.


به گفته رحمانی، ترافیک در سراسر  آزادراه قزوین-زنجان پر حجم و روان گزارش شده و سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند.

 
منبع: ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار