پلیس راهور نیروی انتظامی از ترافیک در 6 محور مواصلاتی کشور خبر داد و از رانندگان خواست صبور بوده و از سرعت، سبقت غیر مجاز و حرکت در لاین مخالف جاده ها اجتناب کنند.
کد خبر: ۵۸۲۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱ 22 March 2018

به گزارش تابناک : براساس آخرین گزارش ها ترافیک در جنوب به شمال محور کرج-چالوس از ابتدای محور تا تونل 10 نیمه سنگین و طول محور پر حجم و روان، جنوب به شمال محور هراز طول محور پر حجم و روان و نیمه سنگین و باند شمالی آزادراه تهران-کرج از پل کلاک تا پل فردیس نیز نیمه سنگین گزارش شده است. 
همچنین در باند شمالی آزادراه کرج-قزوین (از پل فردیس تا پل حصارک ترافیک نیمه سنگین، شرق تهران، محدوده پیست آبعلی تا امام زاده هاشم نیمه سنگین و در محور قزوین-رشت محدوده رودبار و منجیل پر حجم و روان گزارش شده و سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است. 
پلیس از هموطنان خواست پیش از حرکت و تردد در مسیرهای مختلف، در جریان آخرین وضعیت جوی و ترافیکی قرار گرفته و با تجهیزات کامل به سفر بروند. 
پلیس همچنین از رانندگان خواست تا مسیر سفر را جزئی از سفر دانسته و با صبر و حوصله رانندگی کنند و از نکات مهم در رانندگی اعم از سبقت و سرعت غیر مجاز و توجه به جلو را همواره مد نظر قرار دهند. 
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن 120و 88255555 (ده خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان است. 
در سایت www.rahvar120.ir آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترسی است. 

 

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار