نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک تهران با اشاره به این‌که یکی از راهکارهای حل مشکل مسکن کشور اجرای "مسکن استیجاری" است، گفت: مسیر خانه‌دار شدن مردم باید گام به گام پیش برود.
کد خبر: ۵۸۲۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹ 22 March 2018

به گزارش تابناک : حسام عقبایی اظهار کرد: ارائه و اجرای یک فرمول برای مسکن کل ایران یک نگاه کارشناسی شده نیست.

وی تصریح کرد: باید به حوزه مسکن کشور بسیار دقیق‌تر از وضعیت کنونی نگاه شود، علاوه بر این با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی و سیاست‌های تبین شده آن، بهترین راهکار برای رفع موانع اقتصاد و به خصوص مسکن کشور اجرای اقتصاد مقاومنی است.

وی با تاکید بر این‌که اقتصاد مسکن حدود 45 درصد از اقتصاد کشور را به خود اختصاص داده است، افزود: نیاز ضروری است که یک برنامه جامع مقاومتی در حوزه مسکن را تدوین و عملیاتی کنیم.

نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک تهران  با بیان این‌که این 45 درصد بخش محرکه کشور می‌تواند بقیه اقتصاد به گل نشسته ایران را دچار تحرک کند، اظهار کرد:‌ به نظرم یکی از طرح‌هایی که می‌توانند بخشی از مشکل مسکن را حل کند، مسکن استیجاری است. البته باید به موانع کمبود یا نبود منابع مالی در  این زمینه توجه شود.

عقبایی با بیان " یکی از دلایل عدم اجرای برنامه‌ها نبود نقدینگی لازم است"، گفت: باید مسیر خانه‌دار شدن مردم را گام به گام پیش ببریم، تحقق این هدف نیز مقدور نیست مگر با تولید مسکن استیجاری که امیدوارم زیرساخت، منابع لازم و تسهیلات ویژه آن از جمله زمین توسط دولت تامین شود.

 

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار