ولیعهد سعودی درباره تحولات روند سازش در خاورمیانه با داماد و مشاور رئیس‌جمهور آمریکا گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۵۸۲۱۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴ 22 March 2018

به گزارش تابناک : محمد بن سلمان ولیعهد سعودی که به آمریکا سفر کرده است، با  جارد کوشنر، داماد و مشاور دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا دیدار و گفت‌وگو کرد.

دو طرف در این دیدار درباره همکاری مشترک بین دو کشور و راه‌های تقویت آن و همچنین تحولات روند سازش در خاورمیانه بحث و تبادل نظر کردند.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا 15 آذرماه سال جاری در یک سخنرانی، تصمیم جنجالی خود مبنی بر به‌رسمیت شناختن قدس به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را اعلام کرد و دستور داد که سفارت آمریکا در فلسطین اشغالی که در حال حاضر در تل‌آویو است به قدس منتقل شود. این تصمیم ترامپ با خشم فلسطینیان و مردم کشورهای مختلف روبه رو شده است.

از زمان اعلام تصمیم ترامپ تاکنون شهرهای فلسطینی در کرانه باختری و نوار غزه و اراضی اشغالی 1948 صحنه درگیری فلسطینیان با نظامیان صهیونیست است و فلسطینیان 14 جمعه خشم در اعتراض به این تصمیم ترامپ برگزار کرده اند.

تاکنون بیش از 35 فلسطینی در جریان درگیری با نظامیان صهیونیست یا در اثر حملات هوایی و توپخانه‌ای این رژیم به شهادت رسیده‌اند. از مجموع 35 شهید فلسطینی 11 تن را کودکان زیر 18 سال تشکیل می‌دهند.

 

 

 

منبع : روسیاالیوم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار