مدیرکل فرودگاههای مازندران گفت که 2 پرواز چهارشنبه شب فرودگاه ساری به دلیل وزش باد شدید موفق به فرود در این فرودگاه نشدند و در فرودگاه مهرآباد تهران فرود آمدند.
کد خبر: ۵۸۲۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹ 22 March 2018

به گزارش تابناک : سعدالله وطن خواه افزود: یکی از این پروازها مربوط به شرکت هواپیمایی ماهان به شماره پرواز 2535 بود که فرودگاه مشهد را به مقصد فرودگاه دشت ناز ساری ترک کرد ولی به علت تندباد مجبور به ادامه مسیر به سمت تهران شد و در فرودگاه مهرآباد به زمین نشست.

وی گفت: پرواز دیگر هم متعلق به شرکت ایران ایر به شماره 3318 بود که از فرودگاه مهرآباد تهران به ساری پرواز کرد و پس از برخورد به شرایط نامساعد جوی و تندباد ، مجبور به برگشت شد.

مدیرکل فرودگاههای مازندران افزود: بنا به اعلام شرکت های هواپیمایی ماهان و ایران ایر ، این هر 2 پرواز در صورت مساعد بودن هوا فردا انجام می شود.

توفانی با 50 تا101کیلومتر بر ساعت شامگاه چهارشنبه همزمان با نخستین شب سال 97 مناطق مختلف استان مازندران را در نوردید و گردشگران نوروزی را غافلگیر کرد.

این توفان که از غرب مازندران آغاز شده بود به مدت حدود 2 ساعت تمامی مناطق استان را در بر گرفت و به بخشی از خزانه برنج کشاورزان شالیکار استان هم خسارت زد.

هواشناسی مازندران هم اعلام کرد که سرعت وزش باد در نوشهر به عنوان نقطه کانونی به 101 کیلومتر بر ساعت رسید و آملی ها و مسافران نوروزی در این شهرستان هم شاهد تندبادی با سرعت 90 کیلومتر بر ساعت بودند.

سرعت وزش باد در برخی دیگر از شهرهای مازندران نیز بین 50 تا 70 کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

وزش باد در نخستین شب بهاری در مازندران در حالی رخ داده است که مردم این خطه شمال کشور روز جاری را با گرمای حدود 35 درجه سانتی گراد پشت سر گذاشتند.

 
 
 
 
 
 
منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار