رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، ضمن دعوت از مردم برای پیوستن به چالش «بی زباله»، از برگزاری نشستی با فعالان سازمان های مردم نهاد محیط زیستی در زمینه تبادل نظر درباره مسایل محیط زیستی پس از تعطیلات نوروز خبر داد.
کد خبر: ۵۸۲۴۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲ 23 March 2018

به گزارش تابناک : محمدرضا عارف در اینستاگرام خود نوشت: وزیر جوان کشورمان جناب آقای آذری جهرمی، اینجانب را به پیوستن به چالش بی زباله دعوت کرده اند. با توجه به وضعیت نامطلوب دفع زباله در کشورمان بخصوص در شهرهای شمالی و عدم اراده جمعی برای تفکیک زباله از مبدأ، بنده نیز تصمیم گرفتم این دعوت را قبول کنم.
وی افزود: اگر همه ما به این باور برسیم که در پاکیزه نگه داشتن شهرمان باید از درون محیط زندگی و کارمان شروع کنیم و محیط زیست عاری از زباله داشته باشیم، می توان به آینده ای روشن در این زمینه امید داشت.
عارف نوشت: برخی طرح های تشویقی برای تفکیک زباله از مبدأ که در یکی از مناطق شهر تهران انجام می شود و در ازای تفکیک زباله شهروندان را بیمه می کنند بسیار مفید و موثر است.
وی همچنین خبر داد: انشالله بعد از تعطیلات نوروز، نشستی را با فعالان سازمان های مردم نهاد محیط زیستی در زمینه تبادل نظر پیرامون مسایل محیط زیستی برگزار می کنم.
عارف افزود: از همینجا از همه مردم عزیز کشورمان می خواهم به این چالش بپیوندند و به هر طبیعتی که در ایام نوروز سفر می کنند عکسی از جمع آوری زباله های اطراف خود با هشتک بی زباله ‌ انتشار دهند تا همه دست در دست هم تلاش کنیم برای داشتن طبیعت پاک.
محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در صفحه اینستاگرام خود برای تداوم چالش «بی زباله»، چهار شخصیت سیاسی، سینمایی و ورزشی شامل آیت الله آل هاشم امام جمعه تبریز، محمدرضا عارف نماینده مجلس شورای اسلامی، پرویز پرستویی بازیگر سینما و احمدرضا عابدزاده دروازه‌بان اسبق تیم ملی فوتبال را به این چالش دعوت کرده است.

 

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار