هفته بیست و نهم لیگ دسته اول
هفته بیست و نهم لیگ دسته اول پس از تعطیلات نوروزی ، امروز پنج شنبه برگزار می شود و تیم نساجی مازندران از ساعت 16 در دیداری حساس ، در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر ، میزبان بادران تهران است.
کد خبر: ۵۸۴۲۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹ 29 March 2018

 به گزارش تابناک مازندران، پس از چند هفته تغطیلی در لیگ دسته اول فوتبال ، عصر امروز دو نماینده پرقدرت مازندران به مصاف حریفان می روند.

تیم نساجی از ساعت 16 در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر ، میزبان بادران تهران است و خونه به خونه در تهران به دیدار راه آهن می رود.

امروز نساجی و خونه به خونه برای لیگ برتری شدن بازی می کنند
 

در آغاز دوباره مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور ، امروز نمایندگان مازندران میزبان و مهمان هستند.

 هفته بیست و نهم این مسابقات پس از تعطیلات نوروزی ، امروز پنج شنبه برگزار می شود و تیم نساجی مازندران از ساعت 16 در دیداری حساس ، در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر ، میزبان بادران تهران است.

دیدار این دو تیم از آن جهت از حساسیت زیادی برخوردار است که در جدول رده بندی تیم بادران با 49 امتیاز و نساجی با 48 امتیاز در رده های چهارم و پنجم قرار دارند و تیم برنده می تواند خود را به رده های بالاتر جدول برساند.

تیم خونه به خونه هم از ساعت 16 در تهران به دیدار راه آهن می رود. خونه به خونه امروز بازی راحتی در پیش دارد چرا که تیم خونه به خونه با 51 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد اما راه آهن با 10 امتیاز در رده هجدهم و انتهای جدول جای دارد.

خونه به خونه در صورت پیروزی در بازی امروز و شکست تیمهای نفت مسجد سلیمان و فجر سپاسی شیراز مقابل حریفانشان ؛ در صدر جدول با نفت هم امتیاز می شود و به لیگ برتری شدن امیدوار خواهد ماند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار