هواشناسی مازندران اعلام کرد که ناپایداری جوی استان تا پنجشنبه هفته آینده ( 24 فروردین ) ادامه دارد و هوای استان در این مدت تمام ابری همراه با بارش پراکنده باران در مناطق جلگه ای و برف در ارتفاعات خواهد بود .
کد خبر: ۵۸۶۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲ 07 April 2018

به گزارش تابناک : هوای مازندران در 48 ساعت گذشته نیز تمام ابری و بارانی و با کاهش محسوس دما همراه بود. 
معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران شامگاه جمعه  گفت که دمای میانگین هوای مرکز استان مازندران، فردا نخستین روز هفته 11 تا 14 درجه سانتی گراد بالای صفر پیش بینی شده است. 
احمد اسدی افزود : پیش بینی ما این است که شنبه آسمان مازندران نیمه ابری همراه با بارش پراکنده است و فرداشب نیز شهروندان شاهد افزایش بارندگی خواهند بود.
وی با اعلام این که از شنبه شب تا صبح یکشنبه بارندگی ها در ارتفاعات به صورت باران و برف همراه با مه‌ آلودگی و وزش باد خواهد بود ، پیش بینی کرد که در روزهای دوشنبه و سه شنبه مردم استان آسمانی صاف تا نیمه ابری را همراه با افزایش نسبی دما تجربه خواهند کرد.
اسدی گفت : از عصر سه شنبه بارندگی و کاهش دما پیش بینی می شود و این وضعیت تا پایان هفته ادامه خواهد داشت .
وی با اشاره به نوسانات دما در طول هفته به کشاورزان هشدار داد تا به صورت مستمر خزانه برنج خود را سرکشی و دمای آن را بررسی کنند . 
هم اکنون هوای شهر ساری مرکز استان مازندران تمام ابری و در ارتفاعات همراه با بارش پراکنده باران است . در 24 ساعت گذشته ساری با 14 درجه سانتی گراد بالای صفر گرم ترین و بلده با یک درجه زیر صفر سردترین نقاط مازندران بودند.
** ترافیک سنگین و پرحجم در جاده های مازندران 
مرکز مدیریت راههای مازندران نیز اعلام کرد که هم اکنون ترافیک در محورهای اصلی استان شامل چالوس - کرج ، هراز ، سوادکوه و کیاسر در برخی نقاط سنگین و پرحجم است و تردد خودروها در این مقاطع با کندی صورت می گیرد.
هم اکنون تردد در محور هراز و کندوان در مسیر شمال به جنوب به خصوص در ورودی تهران و استان البرز سنگین و به کندی انجام می شود . 
بر اساس این گزارش ، وضعیت جوی در این محورها تمام ابری و در برخی نقاط از جمله جاده هراز همراه با بارش پراکنده باران است.
در تعطیلات نوروزی سال جاری حدود 15 میلیون نفر شب اقامت گردشگر و مسافر در مازندران ثبت شد که 32 درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته بود.
بر اساس گزارش ستاد خدمات سفر مازندران ، در حالی که تعطیلات نوروزی همزمان با پایان سیزده به در پایان یافت ، ولی این استان در چهار روز گذشته هم میزبان دستکم سه میلیون گردشگر و مسافر بود.

 

 

منبع : ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار