در دنیای فوتبال هر روز شایعاتی از انتقال بازیکنان صاحب نام تیم‌های مختلف به گوش می‌رسد.
کد خبر: ۵۸۷۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵ 07 April 2018
به گزارش تابناک : هر روز در دنیای فوتبال شایعاتی مبنی بر انتقال بازیکنان از تیمی به تیمی دیگر با مبالغ سرسام آور منتشر می‌شود.
 

ابتدایی ترین خبر نقل وانتقالات مربوط به فروش ایسکو و پرداخت مبلغی حدود 25 میلیون یورو به لیورپول برای گرفتن ستاره مسلمان این تیم ،محمد صلاح است. تیم رئال مادرید در تلاش است با دادن چنین پیشنهادی این ستاره مصری را از لیگ جزیره به تیم خود بیاورد تا بتواند به جای گرت بیل یا یکی از بازیکنان میانه زمین خود جایگزین کند.

«سوکراتیس پاپاستودوپولوس» زیر ذره بین آرسنال و منچستریونایتد
انتظار می رود 2 تیم منچستریونایتد و آرسنال در یک حرکت تابستانی به دنبال آن باشند تا با پایان قرارداد سوکراتیس پاپاستودوپولوس این بازیکن دفاعی 29 ساله تیم بورسیا دورتمند را به لیگ برتر جزیره بیاورند.

قرارداد این بازیکن یونانی در پایان این فصل با تیم دورتموند به پایان می رسد و احتمال می رود با تغییر و تحولاتی که ممکن است در تیم حال حاضر او صورت گیرد از تیمش جدا شود.

گفتنی است این بازیکن از تیم یوونتوس هم پیشنهاداتی دارد.

بایرن مونیخ به دنبال دروازه بان آلمانی بارسلونا
تیم آلمانی بایرن مونیخ به دنبال آن است تا دروازه بانی را به جای «مانوئل نویر» در فصل آینده جایگزین کند. مانوئل نویر در جریان بازی های لیگ قهرمانان اروپا فصل قبل مصدوم شد و نتوانست یک فصل کامل تیمش را همراهی کند.

این تیم به دنبال آن است تا آندره ترشتگن را جایگزین او کند تا دیگر از دروازه بان دوم خود استفاده نکند.
انتظار می رود تیم بایرن مونیخ مبلغی 100 میلیون دلاری را برای جذب این دروازه بان به تیم بارسلونا پیشنهاد دهد.

توخل سرمربی پاریس سن ژرمن می شود
گفتنی است باشگاه پاریس سن ژرمن به دنبال آن است تا توماس توخل سرمربی سابق باشگاه بورسیا دورتمند را جایگزین امری سرمربی حال حاضر تیم پاریس سن ژرمن کند.

دلیل اصلی این جایگزینی می تواند شکست های سنگین پاریس سن ژرمن در این دور از لیگ قهرمانان اروپا باشد. در حالی که این تیم برای نتیجه گرفتن در این مسابقات مبلغ های سرسام آوری را پرداخت کرده بود.

با این حال امری توانسته در لیگ برتر فرانسه یک تازه میدان باشد و تا قهرمانی در این لیگ فاصله چندانی نداشته باشد.

منبع:باشگاه خبرنگاران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار