رئیس ستاد راهیان نور سپاه کربلا گفت: 35 هزار زائر مازندرانی سال قبل به مناطق عملیاتی و راهیان نور اعزام شدند.
کد خبر: ۵۸۷۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸ 08 April 2018

به گزارش تابناک : سرهنگ عسگر مجیدی صبح یکشنبه در نشست با خبرنگاران با تشریح اقدامات نوروزی ستاد راهیان نور اظهار داشت: از اردیبهشت ماه سال 96 با محوریت راهیان نور ستادی در سپاه کربلا تشکیل و جلسات متعددی هم در این رابطه برگزار شد و کمیته 10 گانه ای شکل گرفت و این کمیته ها به صورت مستقیم وارد عملیات راهیان نور شدند.
وی افزود: کمیته فرهنگی ستاد راهیان نور در بخش محتوایی، نرم افزاری و تهیه بسته های فرهنگی متناسب با فضای دفاع مقدس فعالیت داشت و اجرای برنامه های فرهنگی از قبیل یادواره های شهدا، به خصوص یادواره شهدای مدافع حرم که در اردوگاه شهید باکری خرمشهر و با حضور 130 نفر از خانواده های معظم شهدا برگزار شد، اجرای برنامه سال تحویل در یادمان هفت تپه و تشییع دو شهید خوشنام در هفت تپه به عنوان دو امامزاده عشق و محل زیارت زائرین از جمله برنامه ها بوده است.
وی ادامه داد: برنامه های مختلف فرهنگی معنویت افزا نیز از فعالیت های خوب کمیته فرهنگی ستاد راهیان نور بود، همچنین کمیته فرهنگی مدیریت راوی و روحانی کاروان را نیز بر عهده داشت که در هر کاروان ما راوی و روحانی داشتیم.
سرهنگ مجیدی تصریح کرد: در بخش محلات 308 دستگاه اتوبوس شامل 308 کاروان را به مناطق عملیاتی اعزام کردیم و در هریادمان و مناطق عملیاتی راویانی که از پیشکسوتان و فرماندهان دوران دفاع مقدس بودند و نیز راویان آموزش دیده سپاه کربلا به منظور انتقال مفاهیم ایثار و شهادت به روایتگری می پرداختند.
رئیس ستاد راهیان نور سپاه کربلا افزود: سه هزار زائر راهیان نور در بخش دانشجویی در تابستان سال 96 از مناطق عملیاتی غرب کشور بازدید داشتند و در بخش اعزام دانش آموزی نیز10 هزار دانش آموز به غرب و جنوب کشور رفتند.
وی اظهار داشت: در مجموع با توجه به اعزام 35 هزار زائر که برای بازدید از مناطق عملیاتی در سال 96 داشتیم، با قراردادهایی که سپاه با شرکت های حمل و نقل و پایانه های اتوبوس داشت، نقل و انتقال زائر با مشکلی مواجه نشد.
سرهنگ مجیدی افزود: کمیته روابط عمومی و تبلیغات یکی دیگر از کمیته ها بود که منسجم تر، هماهنگ تر در مجموعه ای رسانه ای، کار کرد و اخبار راهیان نور در قالب قرارگاه رسانه ای شهید کابلی به صورت لحظه ای و اتفاقات فرهنگی در منطقه و راهیان نور را به صورت گزارش های مکتوب و تصویری و خبر به سمع و نظر مردم کشور بویژه مردم شریف استان می رساند.

 

 

منبع : مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار