مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران با تاکید بر افزایش خادمان افتخاری امام رئوف گفت: ۴۵ هزار خادم یار رضوی در مازندران جذب می‌شوند.
کد خبر: ۵۸۸۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱ 09 April 2018

به گزارش تابناک : محمد اسماعیل امامزاده اظهار داشت: همه ما وظیفه خدمت صادقانه به امام هشتم (ع) را داریم که باید در زمینه ترویج فرهنگ رضوی در جامعه کوشا باشیم.

وی افزود: خادمیاران بدون هیچ چشمداشتی به ارائه خدمت می‌پردازند که سال گذشته بیش از سه هزار نفر از مازندران در سامانه خادم یاری آستان قدس نام نویسی کردند.

امامزاده تصریح کرد: از این تعداد حدود 500 نفر کشیک حرم فعال شده و امسال نیز باید 45 هزار نفر خادم یار جذب کنیم.

وی بیان کرد: اقدامات ارزشمندی در استان در مناطق محروم جهت کمک به محرومان انجام شد و اقداماتی مانند دیدار و عیادت از بیماران، توزیع سبد کالا، اعزام زائر اولی‌ها، تشکیل کانون مساجد، شناسایی محرومان و نیازمندان انجام و سال گذشته دو هزار و500 سبد کالا میان نیاز مندان توزیع شد.

امامزاده گفت: سیاست اصلی و راهبردی تولیت آستان، تقویت نمایندگی استان‌ها بوده و از این پس مسئولیت همه فعالیت آستان در استان‌ها به عهده نمایندگی‌ها است.

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران گفت: فعالیت‌های آستان در دو بخش فرهنگی و اجتماعی تعریف می‌شود و مهمترین ویژگی این تشکیلات با کمترین هزینه از نیروهای وفادار و پای کاربرخوردار است که به برکت وجود امام رئوف است.

امامزاده ادامه داد: برنامه‌ریزی از ضروریات مهم جهت رسیدن به اهداف بوده که سهمیه جذب خادمیار تعیین شد  و باید ببینیم چگونه روند جذب را انجام دهیم که باید تلاش کنیم دایره جذب را گسترده کنیم و فراتر از جایگاه قرار گیریم.

وی بیان کرد: فراهم‌سازی زیرساخت‌های جذب به عهده نمایندگی شهرستان‌ها بوده و تشکیل کانون خادمیاری محلات مهم است که هر کانون باید 120 خادمیار را جذب کنند که علاوه بر کمک به دفاتر،کشیک حرم می‌شوند.

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار