مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران گفت: در سال گذشته 141 قرارداد با متقاضیان سرمایه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی استان منعقد شده است.
کد خبر: ۵۸۸۹۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱ 10 April 2018

به گزارش تابناک : سید مصطفی موسوی در جمع خبرنگاران اظهارکرد: شهرک های صنعتی علاوه بر تأمین امکانات زیربنایی و زیرساختی مناسب، توجیه‌پذیر و اقتصادی هستند. 
وی افزود: شهرک های صنعتی بستری را فراهم می کند تا ضمن حفظ مسائل زیست محیطی و استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی در کنار یکدیگر، زمینه ایجاد همکاری را ایجاد نموده و موجب هم افزایی واحدهای صنعتی شوند. 
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره به مزیت‌های استقرار واحدهای تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی بیان داشت: عدم نیاز به کسب مجوز جداگانه از ادارات و سازمان ها، کاهش هزینه‌های سرمایه‌ای به دلیل استفاده از خدمات مشترک و تهیه زمین مناسب، از مهم ترین مزیتهای سرمایه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی است. 
موسوی تصریح کرد: در سال اقتصاد مقاومتی، تولید، اشتغال و در راستای جذب سرمایه‌گذار و همچنین افزایش تولید، ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی، این شرکت موفق به جذب 141 متقاضی سرمایه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی استان شده است. 
وی خاطرنشان کرد: با انعقاد 141 قرارداد با سرمایه گذاران 63 هکتار زمین برای راه اندازی واحدهای تولیدی، به سرمایه گذاران واگذار شده است . 

 

 

منبع : ایسنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار