رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان بابلسر گفت که حضور تیم های بشیکتاش ترکیه و استقلال تهران در تورنمنت چهارجانبه فوتبال پیشکسوتان ، یادواره شهدای شهرستان بابلسر و مدافع حرم شهرستان قطعی شد.
کد خبر: ۵۸۹۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴ 11 April 2018

به گزارش تابناک : یاسر ابراهیم زاده  افزود : این مسابقات روزهای بیست و چهارم و بیست و پنجم فروردین همزمان با مبعث نبی مکرم اسلام (ص) در ورزشگاه سردار شهید علیزاده شهرستان بابلسر برگزار خواهد شد.
وی توضیح داد : علاوه بر تیم های فوتبال بشیکتاش ترکیه و پیشکسوتان استقلال تهران ، تیم های رسانه ورزش با سرپرستی عادل فردوسی پور و پیشکسوتان بابلسر میزبان مسابقات حضور دارند.
رییس اداره ورزش و جوانان بابلسر گفت : برنامه این بازی ها پس از انجام قرعه کشی در روز پنجشنبه مشخص خواهد شد.
برگزاری تورنمنت فوتبال پیشکسوتان بابلسر با هدف تکریم از نسل های طلایی و گذشته فوتبال این شهرستان از مدت ها قبل برنامه ریزی شده بود.
ابراهیم زاده ابراز امیدواری کرد که این مسابقات که نخستین دوره آن با همکاری چند حامی مالی خصوصی و ادارات مختلف شهرستان برگزار می شود ، باعث غنا و اعتبار بیشتر ورزش بابلسر شود.
شهرستان ساحلی بابلسر به لحاظ برخورداری از امکانات مجتمع های اقامتی و رفاهی در طول سال میزبان اردوهای مختلف تیم های ملی و مسابقات مختلف کشوری است.

 

 

منبع : ایران اکونومیست 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار