کسی تصور نمی‌کرد که یک فوتبالیست یونانی بتواند با درخشش چشمگیرش توپ طلا را از دستان لیونل مسی برباید.
کد خبر: ۵۸۹۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸ 11 April 2018

به گزارش تابناک : کاستاس مانولاس مدافع یونانی رم آستین بالا زده است تا علاوه بر محبوب شدن در جمع گلادیاتورهای رم، توپ طلا را از لیونل مسی مدعی دریافت توپ طلا بریاید.

او پس از گل به خودی که در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی وارد دروازه خودی کرد، شب گذشته عزمش را جزم کرده بود تا علاوه بر جبران آن اشتباه کاری کند تا نامش سر زبان‌ها فریاد زده شود.

او که دست پرورده باشگاه آ. اک یونان است با ضربه سر روی کرنر ارسالی چنگیز اوندر گل سوم را در دقیقه ۸۲ بازی وارد دروازه و حذف بارسلونا و صعود گرگ‌ها را به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان حتمی کرد.

اگر کی روش با برگزاری دیدار دوستانه تیم ملی با یونان در شهر آتن موافقت کند، نابغه ۲۶ ساله یونانی را مقابل تیممان خواهیم دید.

او در سال ۲۰۰۹ در حالیکه ۱۸ سال بیشتر نداشت، اولین تجربه حرفه‌ای را در ترکیب آ. اک امتحان کرد و پس از آن طی یک انتقال جنجالی بهالمپیاکوس پیوست.

درخشش مانولاس در این تیم باعث شد تا چشم تیم‌های بزرگ اروپایی به او جلب شود و در نهایت تور رمی‌ها این پدیده جوان را در سال ۲۰۱۴ شکار کرد.

اکنون با حذف بارسلونا از رقابت‌های لیگ قهرمانان شانس مسی برای رسیدن به توپ طلا کم رنگ‌تر شد و تنها جام جهانی ۲۰۱۸ دریچه امیدی برای این ستاره آرژانتینی است.

حال مانولاس چهره جدید فوتبالی است که می‌تواند رقیب سرسخت کریس رونالدو برای توپ طلا معرفی شود.

 

منبع : ساعت 24

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار