مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با تاکید بر تداوم کمک خیران در امر مدرسه‌سازی، گفت: هم اکنون ۳۰ درصد مدارس مازندران تخریبی است.
کد خبر: ۵۸۹۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳ 12 April 2018

به گزارش تابناک : عسگری نیکزاد امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش مازندران اظهار داشت: بیش از 535 هزار دانش آموز در مدارس استان مشغول به تحصیل هستند که برگزاری چنین جلساتی باحضور خیران می‌تواند منشا خیرو برکت برای دانش آموزان و معلمان باشد.

وی افزود: بنده به عنوان هشتادو دومین مدیر کل آموزش و پرورش مشغول به خدمت شدم که امیدوارم با راهنمایی همه خدمات اثربخش ارائه دهیم و به نحو احسنت مسئولیت را انجام دهیم.

نیکزاد بیان کرد: همه نسبت به این نهاد مسئول هستیم و با بهره‌گیری از تجربیات در انجام رسالت خود موفق عمل کنیم زیرا دستگاه تعلیم و تربیت نقش مهمی در تربیت افراد مسئول دارد که کارکردهای فرهنگی اجتماعی، سیاسی و اقتصادی موجب توسعه جامعه می‌شود.

نیکزاد گفت: در  زمینه اسکان مسافران امسال نسبت به سال گذشته 22درصد افزایش مسافران فرهنگی داشتیم.

وی بیان کرد: راه اندازی میز خدمت حضوری،کسب قهرمانی تیم رباتیک پژوهش، برگزاری جشنواره نوجوان سالم برخی اقدامات انجام شده این نهاد است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان اهمیت ورزش در مدارس گفت: برای کاهش آسیب‌های اجتماعی توجه جدی به مشارکت و تعامل پویا و سازنده با نهادهای مختلف را در دستور کار قرار دادیم.

وی ادامه داد: سه هزار و927 مدرسه با 21 هزار و 440 کلاس درس در استان فعال است که 70 درصد کلاس‌ها از امکانات نسبی برخوردار است و 30 درصد نیز تخریبی و فرسوده است که تا کنون 17درصد مقاوم سازی شد.

نیکزاد گفت: سیستم گرمایشی استاندارد در 9 هزار کلاس انجام شد و سیستم گرمایشی در  دو هزار کلاس استاندارد نیست.

 

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار