رکورد جدید ارزش معاملات روزانه در تابلوی برق بازار فیزیکی بورس انرژی به ثبت رسید.
کد خبر: ۵۹۱۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰ 17 April 2018

به گزارش تابناک : در جریان معاملات روز گذشته بورس انرژی در تابلوی برق بازار فیزیکی، به میزان ۵۷۵.۰۰۰ کیلووات در هر ساعت برق با دوره مصرف بارپایه و دوره تحویل هفتگی، فصلی و ماهانه توسط نیروگاه‌های طوس، ارومیه، خرمشهر و دماوند عرضه شد که ارزش آن ۳۱۹ میلیارد و ۴۰۶ میلیون ریال رسید.

بر اساس این گزارش، در تابلوی قراردادهای سلف موازی استاندارد با سررسید یکسال و بیشتر در نماد «سبندر ۹۷۱» نیز ۶.۸۳۳  قرارداد با ارزش بیش از ۱۸۷ میلیارد و ۵۵۷ میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت.

بازار برق

همچنین بازار برق بورس انرژی نیز شاهد معامله ۲.۵۰۰ قرارداد معادل ۶۰ هزار کیلووات ساعت به ارزش ۱۸ میلیون ریال بود و نمادهای بارپایه با قیمت ۳۰۰ ریال بر کیلووات ساعت مورد معامله قرار گرفت.

از سویی دیگر، نمادهای بارپیک روزانه، بارپایه روزانه، میان باری روزانه و کم باری روزانه ۲۲، ۲۳، ۲۴ و ۲۵ فرودین ماه ۹۷ و بار پیک هفتگی، بار پایه هفتگی، میان باری هفتگی و کم باری هفتگی ۱۹ خرداد ۹۷ گشایش و نمادهای بار پیک روزانه، بار پایه روزانه، میان باری روزانه و کم باری روزانه ۳۰ فرودین ماه ۹۷ در پایان جلسه معاملاتی متوقف و فرآیند تحویل آن ها آغاز شد.

 

 

منبع : بانک برتر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار